سخنگوی شورای شهر جهرم از افزایش ۵۰ درصدی بودجه شورای شهر جهرم در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 12 April 2015

مهرداد پورشاهیان، از افزایش 50 درصدی بودجه شورای شهر جهرم در مقایسه با سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: بودجه اولیه پیش‌بینی‌شده سال گذشته 20 میلیارد تومان بود که 27 میلیارد تومان محقق شد و بودجه اولیه امسال 30 میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با تشریح بودجه امسال گفت: 18 میلیارد تومان از محل این بودجه به بخش عمرانی و 12 میلیارد این مبلغ به بودجه جاری شهرداری تخصیص داده ‌شده است.

سخنگوی شورای شهر جهرم با بیان اینکه شهرداری‌های شهرهای کوچک درآمدشان به عوارض شهر وابسته است، خاطرنشان کرد: شورای شهر جهرم برای تحقق درآمد پایدار تلاش می‌کند بودجه امسال کمتر به عوارض وابسته باشد.

وی از تصویب قانون حق‌العمل ‌کاری خروج میوه و مرکبات در جهرم خبر داد و بیان کرد: در صورت تحقق این قانون یکی از منبع‌های درآمد پایدار در جهرم ایجاد می‌شود.

پورشاهیان زیرساخت‌های شهرداری، توسعه سرمایه‌گذاری و مشارکت خرد را از دیگر منابع درآمد پایدار عنوان کرد و افزود: صدور فیش عوارض شهرداری به‌صورت منظم و ممیزی کردن عوارض شهر از دیگر منابع پایدار محسوب می‌شود.

برچسب ها: شورای شهر ، جهرم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
جناب اقای پورشاهیان تخصیص بودجه باید در جائی اعمال گردد که هم ماندکار وهم دراولویت نیاز باشد ورودیای جهرم خیابانهای منتهی به بیمارستان پیمانیه خصوصاً بیمارستان شفا بلوار مورد نیاز از بلوار مادر تا غار سنگشکن احداث چندین خیابان حد فاصل باوار مصطفا خمینی با خیابان فرد اسدی وبلوار امام تا بلوار مادر وحد فاصل بلوار حافظ با مصلی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار