جواد جهانگیزاده:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعهد انقلابی و اعتقاد به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران، از جمله حداقل ویژگی های یک نماینده مجلس است.
کد خبر: ۲۱۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 22 April 2016

 

  

 
 
جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس از این حوزه انتخابیه که در دور اول این انتخابات با 66 هزار و 606 رای موفق به راه یابی به دور دوم انتخابات نشد در گفت و گو با اروم نیوز حامیان و طرفداران خود را به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد شایسته تر دعوت کرد.

وی کارآمدی، تعهد انقلابی و اعتقاد به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران را از جمله حداقل ویژگی های یک نماینده مجلس عنوان کرد و گفت: مردم در انتخاب های خود با در نظر داشتن این ویژگی ها به افراد شایسته تر رأی دهند.

جهانگیرزاده افزود: پیگیری حقوق مردم و تلاش برای بهبود وضعیت کشور و استان و عمل به قول ها و وعده ها از مهم ترین وظایف یک نماینده است که امیدوارم کسانی را که مردم انتخاب می کنند اینگونه باشند.

وی با تشکر از طرفدارانش که در دور اول انتخابات به وی رأی داده بودند، گفت: مردم فهیم ارومیه همانطور که در دور اول انتخابات حضور پرشوری را داشتند در دور دوم نیز با حضوری آگاهانه و با لبیک گویی به دعوت مقام مظعم رهبری عزم ملی خود را به نمایش می گذارند.

نماینده فعلی مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ارومیه که همواره در تمامی عرصه ها و از جمله انتخابات که رویدادی سرنوشت ساز است، حضور داشته اند و به خصوص کسانی که در دور اول به اینجانب رأی دادند را برای حضوری افتخارآفرین در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب گزینه شایسته تر با توجه به ویژگی های یک کاندیدای اصلح، دعوت می کنم.
 
   


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار