کارگردان انیمیشن پرحاشیه:
تابناک تهران - آذرگون می گوید: برای عده ای که بی اطلاع نیستند اما دوست دارند از هر ماجرایی بهره برداری سیاسی کنند نمی توانم چیزی بگویم اما آن دسته از افراد که واقعا از سر بی اطلاعی درباره من و اثرم قضاوت کردند بد نیست بدانند که این انیمیشن قبل از به نتیجه گرفتن برجام ساخته شده است و من هم به هیچ دسته، گروه و جریانی وابستگی ندارم.
کد خبر: ۲۱۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 21 April 2016
انمیشن بچرخ تا بچرخیم که داستان کدخدایی است که اجازه نمی دهد مردم فرفره بسازند از وقتی که به صفحه اول یکی از روزنامه های سراسری راه پیدا کرد سر زبان ها افتاد.

البته این روزنامه از انیمیشن پرحاشیه این روزها دفاع نکرد بلکه ساخت آن را ادامه تبلیغات منفی موسسه اوج علیه دولت اعلام کرد. موسسه ای که قبلا نامش پای بیلبوردهای معروف صداقت آمریکایی خورده بود و انتقادهای زیادی هم به سمتش روانه کرده بود. حالا که چند روزی از این ماجرا می گذرد کارگردان این پویانمایی می گوید اثر او هیچ ربطی به توافق هسته ای ندارد و قبل از این توافق ساخته و منتشر شده است. 

رسول آذرگون می گوید: متاسفانه جامعه ما علاقه زیادی به برچسب زنی و دسته بندی آدم ها دارد و به محض مشاهده یک نشانه میخواهد افراد را در دسته مورد نظرش قرار دهد. ما هم محصول همین جامعه هستیم و بعضی هایمان به خودشان اجازه می دهند بدون اطلاع و یا حتی غرض ورزانه درباره دیگران قضاوت کنند.

او ادامه می دهد: این اتفاق به اندازه کافی ناخوشایند هست اما وقتی از سوی اصحاب رسانه که به نوعی اهالی حوزه فرهنگ محسوب می شوند دیده شود به مراتب ناراحت کننده تر است و جای افسوس بیشتری دارد.

آذرگون می گوید: برای عده ای که بی اطلاع نیستند اما دوست دارند از هر ماجرایی بهره برداری سیاسی کنند نمی توانم چیزی بگویم اما آن دسته از افراد که واقعا از سر بی اطلاعی درباره من و اثرم قضاوت کردند بد نیست بدانند که این انیمیشن قبل از به نتیجه گرفتن برجام ساخته شده است و من هم به هیچ دسته، گروه و جریانی وابستگی ندارم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار