فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به پرونده اتهامی تعدادی از اعضای شورای شهر تبریز گفت: اقدام اخیر رسانه ملی در خصوص اعلام دستگیری اعضای شورای شهر، تاسف بار بود. مفهومی ندارد پرونده ای را که در جریان است و هنوز عناوین اتهامی آن اثبات نشده است را رسانه ای کرد.
کد خبر: ۲۱۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 19 April 2016
 به گزارش تابناک تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان در نشستی خبری با اصحاب رسانه استان در تبریز به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته عقیدتی_سیاسی سپاه عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد و علاوه بر این مهم به صورت ویژه به مقابله با تهدیدات مختلف دشمنان می پردازد.
 
وی تعداد بسیجیان استان را یک میلیون و 180 هزار نفر اعلام و ابراز کرد: از این تعداد، 450 هزار نفر بسیجی فعال هستند.

کریمیان در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه سپاه پاسداران، آمادگی مقابله با هر نوع تجاوز و تعدی به خاک پاک ایران اسلامی را داریم. آمادگی نظامی و تسلیحاتی ما بیشتر از آن چیزی است که دشمنان فکر می کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به درگیری های اخیر ما بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان عنوان کرد: در جریان این درگیری ها، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حاشیه رود ارس و در کنار مرزبانان غیور ایران اسلامی به صورت شبانه روزی حضور داشته و تمامی تحرکات را رصد می کردند.

رسانه ملی در اعلام دستگیری اعضای شورا اشتباه کرد
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به پرونده اتهامی تعدادی از اعضای شورای شهر تبریز گفت: اقدام اخیر رسانه ملی در خصوص اعلام دستگیری اعضای شورای شهر، تاسف بار بود. مفهومی ندارد پرونده ای را که در جریان است و هنوز عناوین اتهامی آن اثبات نشده است را رسانه ای کرد./ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
بهبه چه نظر جالب بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار