معاون اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: مراسم تجلیل از باشگاه‌های خصوصی بر‌تر استان قم با همکاری هیئت پزشکی ورزشی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 18 April 2016
به گزارش تابناک قم، روح الله رمضانی اظهار داشت: مراسم تجلیل از باشگاه‌های بر‌تر استان قم روز چهارشنبه اول اردیبهشت‌ماه با همکاری هیئت پزشکی ورزشی و به میزبانی سالن فرهنگسرای جوان به انجام خواهد رسید.

وی افزود: آیین تجلیل از باشگاه بر‌تر استان قم با رویکردی جدید برنامه‌ریزی شده و با حضور امیر عفراتی مشاور معاون وزیر ورزش و دبیر کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد و ۳۰ باشگاه ورزشی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: در این مراسم تجلیل از ۳۰ باشگاه خصوصی بر‌تر استان که در شاخص‌های قهرمانی، کیفیت ارائه خدمات، بیمه ورزشی وگزارش دو مرحله بازدید ناظران هیئت پزشکی و اداره کل بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند تجلیل به عمل می‌آید.

رمضانی بیان داشت: یکی از اولویت‌های اداره کل در سال ۹۵ را حمایت از باشگاههای فعال خصوصی در بخش قهرمانی است و باید اذعان داشت که بخش عظیمی از فعالیت‌های حوزه ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی و همگانی بر دوش مدیران و مربیان باشگاه‌های ورزشی خصوصی است.

وی عنوان کرد: قوانین پشتیبانی کننده از باشگاه‌های ورزشی افت قابل توجهی داشته و سیاست‌های حمایتی لازم از باشگاه‌ها موجود نیست اما با توجه قوانین جدید ابلاغی از قبیل ماده ۲۷و ماده ۶ به دنبال حضور بیشتر بخش خصوصی در ورزش استان قم هستیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل‌های نوین ابلاغی مبنی بر واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی و همیاری جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی فرصت خوبی برای سرمایه گذاران و مدیران علاقمند باشگاه‌های خصوصی به منظور بهره وری در ورزش ایجاد شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار