کد خبر: ۲۱۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵ 16 April 2016
شاید اگر برانکو در انتخاب گلر پرسپولیس برای دربی تجدید نظر می‌کرد بعدها حسرتی به دل هواداران سرخ نماند.

سوشا مكاني در بازي دیروز مقابل استقلال بدون اشكال كار نكرد و روي گل اول آبي‌پوشان مقصر بود. اگر پرسپوليس مي‌توانست اين بازي را با سه گل به نفع خود به پايان ببرد، دو تفاضل گل از استقلال جلو مي‌افتاد اما حالا آنها فقط يك گل جلو هستند كه ممكن است اين مساله در ادامه مسابقات به ضررشان تمام شود.

 

«دو»ي مشترك پرويز و پروفسور

 

پرسپوليس با پيروزي در اين داربي دومين برد برانكو ايوانكوويچ در شهرآوردهاي تهران را به اين مربي تقديم كرد. در نقطه مقابل پرويز مظلومي هم در اين مسابقه خاص دومين شكستش را تجربه كرد تا مربيان دو تيم حداقل يك وجه اشتراك داشته باشند.

 

اتفاق بزرگ براي پرسپوليس؛ 4 برد بعد از دو سال

 

پرسپوليس در بازي با استقلال چهارمين پيروزي پياپي‌اش را جشن گرفت. آخرين باري كه سرخپوشان موفق شده بودند اين تعداد بازي را با پيروزي پشت سر بگذارند، ليگ سيزدهم بود كه در آن زمان نيز به صدرنشيني سرخپوشان انجاميد. حالا پرسپوليس اين چهار گل را تكرار كرده و به بالاي جدول هم رسيده اما بايد ديد آيا مي‌تواند از اتفاقات آن سال درس بگيرد و افت نكند يا نه؟

 

اولين پنالتي متفاوت پرسپوليس؛ طارمي نگرفت، طارمي خراب كرد!

 

پنالتي پرسپوليس در بازي با استقلال اولين پنالتي فصل پرسپوليس بود كه مهدي طارمي در رقم خوردنش هيچ نقشي نداشت. حنيف عمران‌زاده روي محسن بنگر مرتكب خطا شد تا محسن تركي در سوتش بدمد. هر هشت پنالتي قبلي پرسپوليس در اين فصل را مهدي طارمي گرفته بود. او هرچند در گرفتن اين پنالتي نقشي نداشت اما با خراب كردن آن رل هميشگي‌اش را به خوبي ايفا كرد!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار