هفته بیست و ششم لیگ برتر
هفته بیست و ششم لیگ برتر با دو تساوی برای آبی های خوزستانی و یک برد شیرین برای شاگردان اسکوچیچ در فولاد خوزستان به پایان رسید.
کد خبر: ۲۱۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹ 16 April 2016
به گزارش تابناک خوزستان؛ نمایندگان استان خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور به دو تساوی و یک برد دست یافتند.


سپاهان اصفهان 1 - استقلال اهواز 1

تیم استقلال اهواز این هفته میهمان سپاهان اصفهان بود.

بازی این دو تیم شاید برای شاگردان بختیاری زاده از اهمیت بالایی برخوردار نیود اما برای دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان جایگاه ویژه ای داشت.

سپاهان تا قبل از این دیدار با سه امتیاز اختلاف نسبت به فولاد در رده یازدهم جدول قرار داشت و می کوشید با کسب امتیاز از استقلال اهواز و لغزش فولادی های اختلاف خود را بیشتر کند.

در دقیقه 45 دیدار، این استقلال اهواز بود که توسط عادل کلاه کج به گل رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 67 سید امین منوچهری گل مساوی را برای سپاهان به ثمر رساند تا اصفهانی ها همچنان امید داشته باشند، اما در پایان این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

استقلال اهواز با این تساوی ارزشمند خارج از خانه 13 امتیازی شد و همچنان در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.


استقلال خوزستان 0 - نفت تهران 0

در دیگری بازی این هفته شاگردان عبدالله ویسی در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم نفت تهران بودند.

استقلال خوزستان که قبل تا قبل از این دیدار در صدر جدول قرار داشتند، فقط به فکر بُرد برابر شاگردان منصوریان بودند تا شهرآورد 82 میان دو تیم دوم و سوم یعنی استقلال تهران و پرسپولیس را با خیال راحت تماشا کنند.

شاگردان ویسی که می توانستند با پیروزی در این دیدار فاصله خود را با رقیبان بیشتر کنند در پایان بازی به اهداف خود نرسیدند و این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

استقلال خوزستان با این تساوی 47 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت.



فولاد خوزستان 1 - ملوان انزلی 0

اما در آخرین دیدار این هفته روز شنبه فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان ملوان بود.

از آنجایی که هردوی این تیم ها رقابت حساسی در جدول دارند و منتظر لغزش یکدیگر هستند و باتوجه ویژه به تساوی سپاهان برابر استقلال اهواز، این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار بود.

فولادی ها که فقط به فکر بُرد بودند موفق شدند در دقیقه 43 با تک گل امیرحسین فشنگچی میهمان خود را شکست دهند تا به یک پیروزی دلچسب  شیرین دست پیدا کنند.

شاگردان اسکوچیچ با این سه امتیاز 31 امتیازی شدند و باتوجه به تساوی سپاهان، در یک قدمی این تیم در رده دوازدهم قرار گرفتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار