شعار امسال برای جذب خیرین در مدرسه سازی:
رئیس شورای آموزش و پرورش استان به فراهم کردن بستر لازم برای مشارکت بیش از پیش نظارت مردمی و مشارکت مدیران دستگاه های اجرائی، بانک ها و خیرین مدرسه ساز در امور آموزش و پرورش تاکید کرد
کد خبر: ۲۱۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 16 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،دکترسیدموسی خادمی در نشست مشترک شورای آموزش و پرورش وخیرین مدرسه ساز استان، افزود: شعار امسال برای جذب و مشارکت خیرین مدرسه ساز و کمک به توسعه فضاهای آموزشی استان را «هر مدیر یک خیر معرفی کند و هر بانک یک مدرسه بسازد» بیان کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان به فراهم کردن بستر لازم برای مشارکت بیش از پیش نظارت مردمی و مشارکت مدیران دستگاه های اجرائی، بانک ها و خیرین مدرسه ساز در امور آموزش و پرورش تاکید کرد.

استاندار اظهار داشت: جامعه خیرین مدرسه ساز یار و مددکار و بازوان توانمندی برای شورای آموزش و پرورش که عالیترین مرجع تصمیم گیری و تاثیر گذار در عملکرد و ایجاد تحول و توسعه در بخش تعلیم و تربیت است را دارد.

خادمی تصریح کرد: آموزش و پرورش با افزایش سهم مشارکت خیرین مدرسه ساز و نظارت مردمی در امور خود، مشکلات فضاهای آموزشی آن رفع و به لحاظ عملکردی هم کارآمدتر می شود.

استاندار تاکید کرد: همه مدیران درکنار شورای آموزش و پرورش به اهدافی چون تسریع و تسهیل درفرآیند فعالیت های اجرایی در این حوزه، با بکار گیری کلیه منابع و امکانات و مهمتر جلب مشارکت و نظارت مردمی و خیرین برای رفع مشکلات وارتقاء سطح آموزش جهت تولید نیروی انسانی خلاق، تلاشی پیگیر و دائمی داشته باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان تاکید کرد: این شورا و متولیان امر با آینده نگری در خصوص نیازها و ضرورت ها بخصوص فضاهای آموزشی و اداری آن بخش از کارها که منابع آنها ماهیت ملی دارد را در مرکز کشور پیگیری کنند.

دکتر خادمی با بیان اینکه، مشکلات آموزش و پرورش مشکلات همه است، تصریح کرد: با توجه به عمق و حجم مشکلات استان در بحث فضاهای آموزشی، تلاش شود تا خیرین مدرسه ساز توجه ویژه به این استان نشان دهند و جشنواره ای که به همین منظور برگزار می شود، خروجی خوبی برای استان داشته باشد.

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان 28 اردیبهشت امسال در یاسوج برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار