استاندار مازندران
استاندار مازندران گفت: شاخص‌های اقتصادی استان در سال گذشته در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری مثبت بوده است.
کد خبر: ۲۱۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 16 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح جلودار در نخستین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان با اشاره به این‌که اقدامات اقتصادی استان در سال ۹۴ در تمام شاخص‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری مثبت و موفق بوده است، بیان کرد: در حوزه گردشگری آمار اقامت مسافران در ایام تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه شش درصد رشد را نشان می‌دهد.

استاندار مازندران افزود: برنامه‌های سال ۹۵ دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد وتقویت اشتغال در کارگروه اشتغال بررسی و به عنوان سند اشتغال سالجاری مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

رئیس قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان مازندران ادامه داد: پنجره واحد سرمایه‌گذاری در جهت تسهیل و تقویت سرمایه‌گذاری در مازندران تا پایان هفته جاری راه اندازی خواهد شد.

امید علی پارسا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران نیز در این جلسه با اشاره به این‌که سال ۹۵ نقطه عطفی در شکوفایی اقتصادی و تقویت اشتغال استان خواهد بود، خاطرنشان ساخت: امروز مجموعه دستگاه‌های اجرایی، دستگاه قضا، نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی با همگرایی و هم‌افزایی خوبی در راستای توسعه استان تلاش می‌نمایند.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان، بابیان این‌که راه‌حل برون‌رفت از مشکل اشتغال و تولید، ایجاد و تقویت سرمایه‌گذاری است، اعلام کرد: ۶۲ هزار شغل جدید در مازندران در زمان دولت تدبیر و امید ایجادشده است.

بر اساس گزارش دستگاه‌های اجرایی حاضر در این جلسه، صنعت، معدن و تجارت استان ۲۲ هزار و ۳۰۰ شغل، اداره کل امداد حضرت امام خمینی (ره) ۶ هزار و ۵۴۸ نفر، جهاد کشاورزی چهار هزار و ۵۰۰ شغل، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ۲۰۶ نفر، بهزیستی ۲ هزار و ۲۹۱ شغل و بسیج سازندگی دو هزار و ۵۸۴ شغل در سال ۹۴ ایجاد کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار