آیت الله نعیم آبادی:
بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارتش ما بهترین و مکتبی‌ترین ارتش دنیاست و از آن جهت در دنیا بی‌مانند است که ولایی بوده و در راه دفاع از کشور و اسلام همواره با اعتقاد و ایمان عمل کرده است.
کد خبر: ۲۱۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 15 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، امام جمعه بندرعباس گفت: خوی استکباری آمریکا و تمایل مستکبران عالم برای به استضعاف کشاندن ملت‌ها پایانی ندارد و باید به مصداق تاریخ، فرعون‌های زمانه‌مان را بشناسیم.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با بیان مصداق‌هایی تاریخی از خلق و خوی حاکمان مستکبر و سرنوشت آن‌ها به بیان ویژگی‌های استکبار و عاقبت آن‌ها از دیدگاه قرآن پرداخت و اظهار کرد: پایان حکومت فرعون‌ها و نمرودها نابودی توام با بدنامی بوده است و این سرنوشت در آینده‌ای نزدیک دچار حاکمان آمریکا و دیگر مستکبران عالم خواهد شد.

وی افزود: باید فرعون زمان خود را به خوبی بشناسیم و بدانیم که استکبار زمان چه کسی است و چه ویژگی‌هایی دارد، امروز مستکبران به مانند گذشته خوی ددمنشی دارند و تلاش می‌کنند تا ملت‌های آزاده جهان را به استضعاف بکشانند و منابع و ثروت‌های آنان را به یغما ببرند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: باید در مواجهه با مستکبران عالم با اقتدار و عزت عمل کرد و در برابر آن‌ها دچار وادادگی نشد.

نعیم‌آبادی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس به در پیش بودن روز ارتش اشاره کرد و با تقدیر از حضور باشکوه ارتشیان غیور در مراسم نماز جمعه بندرعباس، گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارتش ما بهترین و مکتبی‌ترین ارتش دنیاست و از آن جهت در دنیا بی‌مانند است که ولایی بوده و در راه دفاع از کشور و اسلام همواره با اعتقاد و ایمان عمل کرده است.

وی ادامه داد: ارتش مکتبی ما در برابر هر تهدیدی آماده جان‌فشانی است و تاریخ انقلاب اسلامی نیز در دوران دفاع مقدس و بعد از آن مملو از سوابق درخشان در دفاع از کشور و ملت ایران است و فرماندهان غیوری در این راه جان خویش را فدای آرمان‌های انقلاب کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان هفته پدران آسمانی و میلاد با سعادت امام علی (ع) را تبریک گفت و خواستار توجه هر چه بیشتر به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان شد و اظهار داشت: آرامش، امنیت و ثبات امروز را در کشورمان مدیون رشادت‌ها هستیم که جان و مال خود را فدای آسایش امروز ما کردند.

نعیم آبادی عنوان کرد: ایثار و مجاهدت در راه دفاع از امنیت و اقتدار کشور در شرایط حاضر نیز تداوم دارد و امروز نیز فرزندان همین آب و خاک در حال دفاع از کیان کشور در برابر تروریست‌های مزدوری هستند که به جان و مال و کودک و زن و ناموس ملت‌های مسلمان رحم نمی‌کنند.

وی به روز دوم اردیبهشت‌ماه روز زمین پاک نیز اشاره‌ای داشت و بیان کرد: شهرداری به وضعیت خورهای شهر توجه کند و در این زمینه دیگر دستگاه‌ها نیز به وظایف قانونی و عرفی خودشان عمل کنند چرا که پاکسازی و تمیز نگاه‌ داشتن شهر تنها وظیفه یک دستگاه نیست.

امام جمعه بندرعباس با بیان این‌که صیانت از زمین و میراث طبیعی آن توصیه دینی نیز هست، گفت: مردم به شهرداری در تمیزی شهر کمک کنند و باید بدانیم که یک زمین بیشتر نداریم و باید قدر آن را بدانیم.

وی همچنین روز تاسیس سپاه پاسداران را نیز تبریک گفت و خاطرنشان کرد: سپاه منشا خدمات فراوانی برای کشور در ابعاد امنیتی، سازندگی و فرهنگی است و همدلی ارتش، سپاه و بسیج همواره بزرگ‌ترین ابزار و قدرتمندترین سلاح برای مقابله با تهدیدات خارجی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار