کد خبر: ۲۱۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 15 April 2016
ایسنا نوشت: رییس پلیس راه خوزستان هشدار داد: با توجه به شدت بارندگی ها و طوفان شدید، خوزستانی ها به هیچ عنوان فردا در جاده های استان تردد نکنند.

سرهنگ رضا دولتشاهی، اظهار کرد: در حال حاضر پل حمید آباد حد فاصل شوش به دزفول مسدود است؛ این محور از ساعت 3 امروز مسدود شده است و به دلیل بالا آمدن سطح آب امکان تردد در این مسیر وجود ندارد.

وی با بیان این که این محور تنها محور مسدود استان تا این لحظه است، افزود: هر چند کلیه محورهای استان خوزستان باز هستند و تردد در کلیه محورهای استان آزاد است ولی پیشنهاد می کنیم که رانندگان از سفر در جاده های بین شهری استان خوزستان خودداری کنند.

دولتشاهی ادامه داد: به ویژه در محور اهواز اندیمشک، خصوصا در نزدیکی روستای سیدعباس شاهد بارندگی بسیار شدید و باد و طوفان هستیم که این وضعیت موجب شده که درختان بسیاری قطع شده و در مسیر بیفتند. محور ایذه - دهدز نیز همین وضعیت را دارا است.

وی گفت: شرایط جوی استان به گونه ای است که سفر در جاده های استان ممکن است با مشکل مواجه شود به این دلیل توصیه می کنیم رانندگان به هیچ عنوان وارد جاده های استان نشوند و از سفر بین شهرهای خوزستان تا پایان بارندگی خودداری کنند.

رییس پلیس راه خوزستان عنوان کرد: همچنین توصیه می کنیم رانندگانی که اکنون در مسیرها در حرکتند،، هر کجا هستند در یک مکان مناسب توقف کنند و تا زمانی که وضعیت جوی مساعد نشده، به سفر ادامه ندهند.

دولتشاهی با اشاره به آماده باش پلیس راه خوزستان ادامه داد: از دیروز اکیپ های پلیس راه در کلیه محورهای استان خوزستان مستقر هستند.

وی گفت: همه محورهای استان خوزستان باز هستند ولی جاده ها لغزنده و شرایط بسیار نامساعد است و توصیه می کنیم رانندگان در صورت ضرورت سفر، سرعت مطمئنه داشته باشند و تا حد امکان حتما فردا از سفر خودداری کنند.

تخلیه روستاهای منطقه سادات جعاوله اهواز/ در بلوارهای ساحلی تردد نکنید
فرماندار اهواز از تخلیه روستاهای منطقه سادات جعاوله در پی شدت بارندگی ها و احتمال وقوع سیل در این منطقه خبر داد.

اسماعیل ارزان اظهار کرد: با توجه به شدت بارندگی ها و پیش بینی آبگرفتگی در مناطق حاشیه ای شهر اهواز، روستاهای منطقه سادات جعاوله در مسیر منطقه تصفیه شکر در حال تخلیه هستند.

وی افزود: به منظور اسکان اضطراری اهالی این روستاها که هر کدام دارای 20 تا 30 خانوار هستند، سالن های اداره تعاون روستایی و کارخانه تصفیه قند و سالن های ورزشی نزدیک به این مناطق روستایی برای اسکان خانوارها آماده شده و کار تخلیه و جابه جایی روستاییان در حال انجام است.

ارزانی ادامه داد: همچنین در مناطق حاشیه اهواز و حاشیه رودخانه ها مانند روستای سیدخلف که منازل در حاشیه رودخانه کارون قرار دارند، احتمال وقوع سیل وجود دارد.

وی گفت: به دلیل پیش بینی افزایش دبی رودخانه کارون، اعلام کرده ایم که شهروندان اهوازی از تردد در بلوار های ساحلی و مناطق مجاور رودخانه خودداری کنند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه فرمانداری های اهواز ، باوی و کارون درحال حاضر به صورت مشترک در حال کنترل و ساماندهی وضعیت سیل و آبگرفتگی هستند، اظهار کرد: کلیه نیروها اعم از نیروهای اورژانس و دستگاه های اجرایی و امدادی در اهواز در حال آماده باش هستند و در حال فراهم آوردن امکانات لازم جهت آمادگی روبرویی با شرایط و حوادث احتمالی هستیم.

وی افزود: در همین راستا، سیل بندهایی که در مناطق مختلف مسیر کارون در شهرستان اهواز دچار مشکل بوده اند، طی دیروز تا امروز تعمیر شده اند.

ارزانی ادامه داد: از آنجا که شدت بارندگی ممکن است موجب مشکلات و حوادثی شود، تمام تلاش بر این است که این وضعیت در اهواز کنترل شود و سعی می کنیم خسارات کمتری داشته باشیم.

وی گفت: از شهروندان اهوازی می خواهیم تا مساعد شدن وضعیت جوی از تردد در بلوارهای ساحلی و مناطق حاشیه ای شهر خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار