رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر از اخذ حق انتفاع پنج باب کتابخانه روستایی و بهره‌برداری از این کتابخانه‌ها در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 11 April 2015
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر از اخذ حق انتفاع پنج باب کتابخانه روستایی و بهره‌برداری از این کتابخانه‌ها در سال گذشته خبر داد.

به گزارش فارس؛ مهدی آخشیک در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر با بیان اینکه اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر به عنوان اداره برتر این شهرستان در سال 93 شده، اظهار کرد: اخذ حق انتفاع پنج باب کتابخانه روستایی و بهره‌برداری از این کتابخانه‌ها و تعمیر و بهسازی 20 باب کتابخانه شهری و روستایی از جمله اقدامات و فعالیت‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر در سال 93 بوده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات این مجموعه می‌توان به تجهیز کتابخانه‌ها به اینترنت پرسرعت، تجهیز کتابخانه‌ها در زمینه‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، جذب پنج نفر نیروی انسانی، جذب 22 هزار کتاب اهدایی، راه‌اندازی بخش ویژه نابینایان و بخش ویژه پژوهشگران، تشکیل پنج کانون ادبی و مطالعاتی و بسیاری از خدمات فرهنگی دیگر اشاره داشت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر با بیان اینکه یکی از اهداف اداره کتابخانه‌ها در سال جاری افتتاح کتابخانه عمومی در شهرک­‌هایی با جمعیت بیش از 3 هزار نفر است عنوان کرد: شهرک ولیعصر ملایر جامعه هدف سال 94 است.

وی گفت: تملک زمین و شروع به ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان یکی از برنامه‌های سال 94 اداره کتابخانه‌های شهرستان ملایر است.

آخشیک با بیان اینکه 19 روستا در ملایر دارای جمعیت بالای یک‌هزار و 500 نفر است گفت: در شهرستان ملایر 12 کتابخانه روستایی وجود دارد که از این تعداد 9 باب کتابخانه در روستاهای بالای یک‌هزار و 500 نفر است.

در این جلسه آزادبخت، فرماندار ویژه شهرستان ملایر، دیگر ادارات شهرستان را به الگوبرداری از اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر در بهره‌برداری از کمترین امکانات و بیشترین بازدهی تشویق و ترغیب کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار