مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر گفت: یک‎هزار و 315 یتیم زیر پوشش کمیته امداد هستند که توسط 6 هزار و 87 حامی مورد حمایت و مساعدت قرار می‎گیرند.
کد خبر: ۲۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 11 April 2015

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر گفت: یکهزار و 315 یتیم زیر پوشش کمیته امداد هستند که توسط 6 هزار و 87 حامی مورد حمایت و مساعدت قرار میگیرند.

به گزارش فارس؛ علی کولیوند با بیان اینکه شهرستان ملایر یک‏‌هزار و 315 یتیم دارد که توسط 6 هزار و 87 حامی مورد حمایت قرار می‌گیرند، افزود: ‌در این راستا در طرح اکرام ایتام سال گذشته این حامیان مبلغ 20 میلیارد و 597 میلیون و 260 هزار ریال کمک به ایتام زیر پوشش کمیته امداد ملایر ارائه کردند.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه تعداد حامیان ایتام شهرستان ملایر سال 93 نسبت به سال 92 رشد 24 درصدی داشته است، ‌تأکید کرد: میزان مساعدت و کمک حامیان به ایتام زیر پوشش در سال گذشته از نظر درآمدی 33 درصد افزایش داشته است.

کولیوند با بیان اینکه در سال گذشته 824 مورد وام در قالب مواردی همچون امور درمانی، ازدواج و جهیزیه و تعمیرات مسکن به مددجویان زیر پوشش و اقشار نیازمند شهرستان ملایر اعطا شده است، گفت: همچنین تعداد 708 مورد وام کارگشائی به مبلغ 9 میلیارد و 400 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است.

کولیوند عنوان کرد: در راستای خودکفایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ملایر نیز 116 مورد وام خودکفایی به طرح‏های قالیبافی، دامداری، کسب، باغداری و خرید خودرو با هزینهای بالغ بر 6 میلیارد و 256 میلیون 500 هزار ریال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد 53 مورد واحد مسکونی در شهرستان ملایر به مددجویان شهرستان تحویل داده شد، افزود: ‌این واحدهای مسکونی، 20 واحد در قالب مسکن مددجویی شهری با مبلغ 2 میلیارد ریال و تعداد 33 واحد مسکونی روستایی با مبلغ یک میلیارد و 320 میلیون ریال به مددجویان روستایی بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار