به گزارش تابناک تبریز، شهرام دبیری بعد از ظهر امروز در جمع بازیکنان تیم تراکتورسازی حضور یافت و در آخرین وضعیت این تیم قرار گرفت.
کد خبر: ۲۱۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 13 April 2016
شورا به تراکتور کمک میکند

به گزارش تابناک تبریز، شهرام دبیری بعد از ظهر امروز در جمع بازیکنان تیم تراکتورسازی ضمن ابراز خرسندی از پیروزی‌های این تیم اظهار داشت: تیم تراکتورسازی تبریز هویت شهر تبریز است و تبریز در بخش‌های فرهنگی، هنری و اقتصادی به شهر اولین‌های معروف است و امروز به واسطه تیم تراکتورسازی و تماشاگرانش نیز به یکی از اولین‌های دیگر شهرت یافته است.

وی گفت: تیم تراکتورسازی امروز یک برند بوده و هیچ چیز مردم تبریز را به اندازه پیروزی و موفقیت این تیم خوشحال نمی‌کند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کشور تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی از مربیان بزرگ فوتبال ایران هستند که افتخارات بی‌شماری در فوتبال کشور و همچنین عرصه بین‌المللی کسب کرده و کادر فنی و بازیکنان تیم تراکتورسازی توان موفقیت‌های بزرگ‌تری را هم دارند.

وی افزود: تیم تراکتورسازی در آستانه صعود در باشگاه‌های آسیا قرار دارد و این برای اولین بار اتفاق می‌افتد که جا دارد بابت این موفقیت بزرگ تبریک گفته و عنوان کنم با مقایسه امکانات تیم‌های عربی و تیم تراکتورسازی، متوجه می‌شویم که کار تیم تراکتورسازی به معجزه شباهت دارد و امیدوارم تراکتورسازی بتواند در مرحله بعدی هم پیروزی‌های خود را تداوم بخشد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: در شورا شهر تبریز کمک‌های برای تیم تراکتورسازی کرده‌ایم، هر چند اعتقاد داریم آنطور که باید و شاید هنوز نتوانستیم به تیم تراکتورسازی خدمت کنیم و انشاالله بزودی لایحه‌ای را تقدیم خواهیم کرد تا بتوانیم از لحاظ مالی به تیم تراکتورسازی کمک کنیم.


قلعه‌نویی:بازیکنانم برای تداوم موفقت‌هایشان هم‌قسم شده‌اند


 امیر قلعه‌نویی ظهر امروز در دیدار با شهرام دبیری اظهار داشت: تیم تراکتورسازی امروز در باشگاه‌های آسیا نماینده تمام ایران بوده و به قول رئیس جمهور، تیم تراکتورسازی ایران است.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز خالصانه برای این تیم بازی کرده و با غیرت و تعصب خود وارد میدان می‌شوند و در هر بازی بیش از 10 تا 12 کیلومتر در زمین دویده و گاهی وقت‌ها بعد از بازی حتی توان دوش گرفتن هم ندارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: جو بدی علیه بازیکنان تیم تراکتورسازی راه انداخته شده بود که به عنوان مثال بازیکنان سرباز برای تیم بازی نمی‌کنند، اما امروز می‌بینید که تمام بازیکنان با جان و دل برای موفقیت تیم تراکتورسازی تلاش کرده و حتی سربازها نیز نهایت تلاش خود را برای تیم تراکتورسازی به کار می‌بندند.

قلعه‌نویی در مورد بازی فردای تیمش برابر صبای قم نیز بیان کرد: بازی سختی پیش‌رو داریم، اما بازیکنان تیم هم‌قسم شده‌اند که موفقیت‌های خود را ادامه داده و فردا نیز با پیروزی میدان را ترک کنند.

وی در پایان از کادر پزشکی تیم تراکتورسازی تبریز بابت احیای تماشاگر این تیم که هفته گذشته در اصفهان سکته قلبی کرده بود، قدردانی کرد.

پاداش مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز به تیم تراکتورسازی تبریز

 شهرام دبیری مدیرعامل باشگاه دبیری به همراه فرزین دبیری قائم مقام باشگاه دبیری و همچنین علیرضا رحیمی عضو هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز، ظهر امروز در اردوی تیم تراکتورسازی در هتل پارس حضور یافته بابت موفقیت های اخیر این تیم در لیگ برتر و باشگاه های آسیا تقدیر و قدردانی کردند.

در این دیدار شهرام دبیری با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم تراکتورسازی به گفت‌و‌گو نشسته و همچنین در جمع بازیکنان این تیم حضور یافته و موفقیت‌های اخیر این تیم را تبریک گفت.

همچنین بابت پیروزی‌های تیم تراکتورسازی پاداشی از سوی مدیرعامل باشگاه دبیری برای بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتورسازی پادش ویژه‌ای در نظر گرفته شده و به سرمربی تیم اهدا شد تا این سکه‌ها بین بازیکنان تقسیم گردد./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار