دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: داور قمی در دور انتخابی کشتی المپیک سوت می‌زند.
کد خبر: ۲۱۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 12 April 2016
به گزارش تابناک قم، احمد رضایی اظهار داشت: با برگزاری اولین جلسه کمیته داوران فدارسیون کشتی ایران در سال ۹۵ که با حضور رسول خادم رئیس این فدارسیون به انجام رسید،  سعید عباسی داور بین المللی کشتی استان قم برای قضاوت در پیکارهای گزینش کشتی گیران اعزامی به رقابت‌های  المپیک ۲۰۱۶ ریو انتخاب شد.

وی افزود: مسابقات گزینشی و مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ایران برای حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل،  روز جمعه ۲۷ فروردین‌ماه به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: این مسابقات از ساعت ۱۱ روز جمعه شروع و تماشای آن برای علاقمندان به ورزش ملی کشور رایگان است و با صلاحدید کمیته داوران سعید عباسی داور درجه یک بین المللی کشورمان و استان قم در این مسابقات به قضاوت خواهد پرداخت.

رضایی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: ابوالفضل زینتی رفاه و مهدی قربانی برای شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوان کشورمان از روز ۲۸ فروردین ماه وارد اردو خواهند شد.

وی عنوان کرد: بنا بر اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان برای شرکت مقتدرانه در رقابت‌های آسیایی و جهانی ۲۰۱۶ از روز ۲۸ فروردین ماه آغاز به کار خواهد کرد.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: ۲۱ کشتی گیر برتر فراخوانده شده نوجوان کشورمان به این مرحله از اردو تمرینات آماده سازی خود را در خانه کشتی شماره دو تهران تا روز هشتم اردیبهشت‌ماه زیر نظر علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان پیگیری خواهند کرد.

رضایی افزود: بر همین اساس مهدی قربانی و ابوالفضل زینتی رفاه نمایندگان استان قم در اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان هستند که در اوزان ۴۲ و ۶۳ کیلوگرم به این مرحله از اردو دعوت شده‌اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار