کد خبر: ۲۰۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳ 10 April 2016

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از کشف 250 کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری کلاهبرداران 9 میلیارد تومانی در این استان طی تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام نوروز با استقرار 600 گشت در حوزه انتظامی و راهور استان البرز شاهد کاهش جرایم در بخش‌های مختلف بوده‌ایم.

وی ادامه داد: براساس آمار موجود در حوزه سرقت‌ها 7 درصد، جرایم خشن 64 درصد، تصادفات فوتی 55 درصد، تصادفات جرحی سه درصد و در تصادفات خساراتی 62 درصد کاهش را داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان البرز از تردد 82 میلیون خودرو در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز در راه‌های مواصلاتی استان البرز 82 میلیون تردد انجام شده است.

کامرانی صالح خاطرنشان کرد: مهمترین عوامل تصادفات در راه‌های این استان، خواب‌آلودگی، خستگی، انحراف به چپ و عدم توجه به جلو گزارش شده است.

وی همچنین از دستگیری باند کلاهبرداری فروش منزل در این ایام خبر داد و افزود: سه کلاهبردار که با فروش 42 واحد مسکونی بیش از 9 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان البرز این کلاهبرداران در خارج از استان البرز توسط نیروهای انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

کامرانی صالح همچنین از کشف 250 کیلوگرم انواع موادمخدر در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و اعلام کرد: در این زمینه 95 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار