مدیر توسعه منابع انسانی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از «تدوین نظام جامع بازنشستگی شهرداری پایتخت» در سال ۹۵ خبر داد.
کد خبر: ۲۰۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 10 April 2016
روح‌اله علیخان گرگانی با اعلام این خبر به اهداف «تدوین نظام جامع بازنشستگی شهرداری تهران» اشاره کرد و گفت: در این نظام‌نامه به تحلیل وضع موجود، بازنگری و بهسازی در الگوهای ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی به بازنشستگان و سازوکارهای سیستم مطلوب ارائه خدمات و ارتقاء سطح کیفی خدمات بازنشستگان پرداخته خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این نظام‌نامه، تدوین۵ نظام‌نامه دیگر برای حوزه مدیریت شهری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که تدوین سند استراتژیک منابع انسانی ، تدوین نظام مدیریت عملکرد کارکنان‌، تدوین نظام جامع خدمات رفاهی، تدوین نظام جامع توانمندسازی کارکنان در حوزه توسعه منابع انسانی و تدوین نقشه راه سلامت و مبارزه با فساد اداری از جمله این نظام‌ها است.

مدیر توسعه منابع انسانی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران افزود: آسیب‌شناسی شناخت و ارائه مدل ارتقای فرهنگ‌سازمانی‌، تهیه کدهای اخلاقی و رفتاری، تهیه برنامه ۵ ساله منابع انسانی، طراحی مدل بهره‌وری نیروی انسانی، سنجش کیفیت زندگی کاری و بررسی وضعیت موجود و طراحی مدل جامع مدیریت استعدادها در شهرداری تهران از دیگر برنامه‌های مطالعاتی در سال ۹۵ می‌باشد.

گرگانی اضافه کرد: تهیه ۹ دانش‌شهر و گزارش مدیریتی، برگزاری ۵ نشست علمی- تخصصی و ترجمه و تألیف ۳ کتاب لاتین از دیگر فعالیت‌هایی این مدیریت در سال ۹۵ است.  

وی در انتها به اقدامات انجام شده در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: برگزاری 23 نشست کمیته پژوهشی توسعه منابع انسانی، تهیه ۱۳ پروژه مطالعاتی و ۱۰ گزارش مدیریتی و دانش شهر، برگزاری ۸ نشست علمی- تخصصی و ترجمه و تألیف یک کتاب انگلیسی با عنوان «مدیریت منابع انسانی در بخش غیرانتفاعی» از جمله اقداماتی است که در سال گذشته انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار