کد خبر: ۲۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰ 09 April 2015
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: ۳۱ هزار نیکوکار از پنج هزار و ۵۰۰ کودک یتیم تحت پوشش حمایت مالی می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیمور طهماسب پور عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح کمیته امداد کلاردشت افزود: در مازندران ۶۴ هزار خانواده تحت پوشش داریم و سال قبل چهار هزار طرح خوداشتغالی اجرا شده و از برنامه های جدید این است که برای بیمه آتیه ساخت مسکن و دیگر ضرورتهای زندگی برنامه ریزی کنیم.

طهماسب پور یادآور شد: پنج هزار و ۵۰۰ کودک یتیم ۳۱ هزار حامی دارند که بطور میانگین هر ماه ۱۹۰ هزار تومان به حساب آنها واریز می شود.

علی اصغر ابراهیمی رئیس کمیته امداد چالوس گفت: یکی از اهداف این اداره حفظ سلامت، امنیت و آرامش در بین اقشار ضعیف است که بنا به دلایلی به مخاطره افتاده است.

وی افتتاح کمیته امداد شهرستان کلاردشت امر مهمی در راه خدمت رسانی به مردم شریف منطقه دانست و گفت: باید همه مسئولین دست به دست هم بدهیم تا در سایه تعامل و همدلی ساختمان این اداره هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

وی افزود:در شهرستان کلاردشت جمعیتی بالغ بر دو هزار و ۸۰۰ مدد جو شامل هزار خانواده مددجو و چند خدمتی غیر مستمر، ۳۴ فرزند یتیم و ۱۸۵ حامی داریم و مبلغ مساعدت شده به ایتام بصورت متوسط ماهیانه سه میلیون و پانصد میلیون  تومان است.

ابراهیمی گفت: دو هزار و ۵۰۰ صندوق صدقات کوچک و ۱۵۰صندوق بزرگ نیز در شهرستان نصب شده است که ۵۳ دانش آموز، ۱۰دانشجو و طلبه نیز تحت پوشش این نهاد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار