رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس:
به گزارش تابناک سمنان،رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت: پزشکان متعددی برای اقتصاد بیمار نسخه می‌نویسند و امروز کمتر از 40 درصد از فضاهای تولیدی در کشور فعالیت مفید دارند.
کد خبر: ۲۰۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 07 April 2016

غلامرضا کاتب پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: بزرگ‌ترین چالش کشور، اشتغال و اقتصاد است و ما نمی‌توانیم به‌راحتی از این خواسته مردم بگذریم.

وی گفت: اقتصاد ما بیمار است و متأسفانه پزشکان متعددی برای این بیماری نسخه می‌نویسند؛ اگر در کشور نگاه و نسخه واحدی برای درمان بیماری اقتصاد صادر می‌شد، ایران سال‌ها قبل از این بیماری نجات یافته بود.

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و راه‌کارهای عملی تبیین‌شده از طرف رهبری خاطرنشان کرد: بهترین نسخه برای درمان اقتصاد کشور، راه‌کارهای ارائه‌شده از سوی رهبری است؛ همه ما باید از منظر ملی به اقتصاد کشور نگاه و برای پویایی و درمان آن تلاش کنیم، در غیر این صورت شرمنده ملت خواهیم شد.

کاتب همچنین با بیان اینکه رتبه 130 در دنیا برای ایران در حوزه کسب کار رتبه خوبی نیست، اظهار داشت: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی در کشور رسالتی بوده که بر دوش دولت، مجلس و مسئولان است.

وی تصریح کرد: با صدور مجوز برای کارهای تولیدی نمی‌توان از تولید حمایت کرد و باید خودمان متولی انجام کارهای تولیدی باشیم تا بتوانیم از تولید حمایت کنیم.

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با تأکید بر لزوم توجه به رسالت دولت در حمایت از بخش تولید بیان کرد: کمتر از 40 درصد از فضاهای تولیدی در کشور فعالیت مفید دارند؛ درواقع اکثر واحدهای تولیدی از تمام ظرفیت خود برای کارهای تولیدی استفاده نمی‌کنند و امروز ملزم هستیم راهکاری پیدا کنیم تا از تمام ظرفیت‌های این فضاهای تولیدی استفاده شود و حمایت از تولید را در معنای واقعی تحقق بخشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار