رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت: 27 مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف در رزن در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۲۰۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 09 April 2016

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت: 27 مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف در رزن در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام قاسم ملکی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان رزن اظهار کرد: در سال گذشته 22 نقطه از مساجد شهرستان رزن برای برگزاری مراسم اعتکاف در نظر گرفته شده بود.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 200 نفر طی سال گذشته در مراسم پرشور و معنوی اعتکاف شرکت داشتند، افزود: امسال نیز باید برنامهریزی برای برگزاری باشکوه اعتکاف در سطح شهرستان انجام شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رزن با اشاره به برگزاری برنامههای آموزشی برای معتکفان گفت: سال گذشته معتکفان در برنامههای مختلفی چون «قرآن در زلال اعتکاف»، «اصلاح قرائت نماز»، «اجرای زنده قرآن و اذان توسط قاریان منتخب» شرکت کردند.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی در سال جدید برای معتکفان خبر داد و گفت: امسال نیز مثل سال‌های گذشته برنامههایی در نظر گرفته شده که البته از تنوع بیشتری برخوردار است.

ملکی افزود: مراسم معنوی اعتکاف در سال‌های گذشته فقط در هفت نقطه از شهرستان برگزار می‌شد که در سال 94 تعداد آنها به 22 مسجد افزایش یافت.

وی گفت: پیشبینی میکنیم امسال یک‌هزار و 400 نفر در این مراسم شرکت کنند که 27 نقطه برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رزن زمان ثبت نام مراسم اعتکاف شهرستان را از بیستم فروردین ماه دانست و افزود: در سالهای گذشته شاهد کمک‌های مالی برای برگزاری مراسم اعتکاف بودیم که امیدواریم این کمکها امسال از افزایش خوبی برخوردار باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار