شهردار دهدشت گفت: کمربندی دوم این شهر حداکثر تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری نهایی خواهد رسید.
کد خبر: ۲۰۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 06 April 2016
جواد تخشا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به اجرای پروژه کمربندی دوم دهدشت اظهار داشت: باند رفت این کمربندی به طول 600 متر ساب‌بیس و تسطیح شده است.

وی با بیان اینکه 300متر مابقی در حال کار است، افزود: ظرف بیست روز تا حداکثر یک ماه آینده قیرپاشی و عملیات آسفالت این باند انجام خواهد شد.

شهردار دهدشت تصریح کرد: عملیات نقشه‌برداری باند برگشت نیز به اتمام رسیده و کار تسطیح آن در مرحله انجام کارهای مقدماتی است.

وی با اشاره به بلاتکلیفی چندین ساله کمربندی دوم، عنوان کرد: این کمربندی بعد از سال‌ها بلاتکلیفی و ممانعت مالکان و معارضان، رفع معارض شده و در حال تکمیل است.

تخشا، این کمربندی را یکی از پروژه‌های مهم دهدشت دانست و با بیان اینکه شهروندان سال‌ها در انتظار به سرانجام رسیدن پروژه هستند، گفت: این کمربندی علاوه بر تسهیل بار ترافیکی، باعث اتصال معبر اصلی به عنوان استخوان‌بندی سلسله شبکه معابر از نبش 60 دستگاه تا بلوار ورودی دهدشت به سوق است.

وی، کاهش در زمان و تسهیل در پخش کننده وسایط نقلیه به خروجی شهر از سمت شهرهای سوق، قلعه ریسی، دیشموک و لنده را از دیگر مزایای کمربندی دوم برشمرد و ادامه داد: بهره‌برداری از پروژه کمربندی رفاه حال ساکنان پهنه مسکونی 180 دستگاه، کوی جانبازان و آزادگان را در پی خواهد داشت.

شهردار دهدشت گفت: پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و ششصد هزار ریال و با مساعدت استاندار عملیاتی شده است.

تخشا زمان تخمینی برای بهره‌برداری نهایی کمربندی دوم را حداکثر طی 2 ماه آینده عنوان کرد و گفت: اجرای این پروژه در اولویت برنامه‌های نیمه نخست سال جاری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار