رییس شورای شهر خرم آباد:
حسن آذری"؛ رییس شورای شهر خرم‎آباد، در اولین جلسه رسمی در سال 95 و یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر خرم‌آباد ضمن تبریک سال جدید، گفت: برنامه‎های نوروزی به‎خصوص ارائه خدمات رایگان از سوی شهرداری خرم‎آباد در کشور بی‎سابقه بود که جای تقدیر و تشکر دارد.
کد خبر: ۲۰۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 05 April 2016


به گزارش تابناک لرستان ، حسن آذری"؛ رییس شورای شهر خرمآباد، در اولین جلسه رسمی در سال 95 و یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر خرم‌آباد ضمن تبریک سال جدید، گفت: برنامههای نوروزی بهخصوص ارائه خدمات رایگان از سوی شهرداری خرمآباد در کشور بیسابقه بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

آذری در این جلسه که در مکان جدید شورای شهر خرم‌آباد برگزار میشد، گفت: در آغاز سال 95 کلیه دستگاههای مربوطه برای خدماترسانی به مهمانان نوروزی نهایت تلاش خود را به کار بستند.

وی افزود: همکاران ما در ستاد نوروزی به بهترین نحو عمل کردند. شهروندان فهیم خرمآبادی نیز گردشگران را به منازل خود بردند که این خود فرهنگی ارزشمند است که در خرمآباد ترویج پیدا کرده است.

رییس شورای شهر خرم‌آباد عنوان کرد: در سالهای پیش از این مسافران صرفا از شهر خرمآباد عبور میکردند اما در چند سال اخیر بهخصوص امسال برای چندین روز در خرمآباد ساکن شدند و با مرکزیت خرمآباد از دیگر شهرستانهای استان نیز بازدید کردند.

آذری گفت: آمادگی لازم جهت جذب گردشگران ایجاد شده است. امیدواریم ظرف یک یا دوسال آینده مجتمعهای گردشگری افتتاح شوند تا به هدفِ مقصد گردشگری برسیم.

رییس شورای شهر خرآباد تاکید کرد: نکته مهمتر اینکه باید با تمهیدات لازم بتوانیم با فروش محصولات استانی درآمد شهرداری را از طریق ارزش افزوده بالا ببریم.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری، ابراز امیدواری کرد که در سال جدید پروژههای نیمهتمامی مانند ساختمان شهرداری منطقه دو، پایانه مسافربری، آبشار طلایی، پل‌های شاپوری، فلکالدین، مازیار و ساختمان شورای شهر تکمیل شوند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار