کد خبر: ۲۰۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 05 April 2016
تابناک گیلان: مسئول کمیته امور شهرستان‌های نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان از برگزاری ۱۶ یادواره موضوعی در ۱۶ شهرستان استان در راستای کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان خبر داد.

حسین داداشی، مسئول کمیته امور شهرستان‌های نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان بااشاره به برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای گیلان فضای استان با برگزاری یادواره‌های موضوعی آکنده از فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی ادامه داد: ۱۶ یادواره موضوعی شهید و شهادت در ۱۶ شهرستان استان برگزار می‌شود.

 

داداشی تصریح کرد: نخستین یادواره با موضوع «زن و دفاع مقدس» عصر امروز در شهرستان رودسر اجرا می‌شود.

 

وی افزود: یادواره جانبازان و دفاع مقدس هم فردا(۱۷ فروردین) در شهرستان صومعه سرا برگزار خواهد شد.

 

داداشی با بیان اینکه آستارا میزبان «هنر و دفاع مقدس» در پنج شنبه(۱۹ فروردین) است اظهارکرد: «تبلیغات و دفاع مقدس» در املش و «روحانیت و دفاع مقدس» در فومن به ترتیب در روزهای یکشنبه(۲۲ فروردین) و دوشنبه(۲۳ فروردین) برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه انزلی برگزار کننده یادواره موضوعی «جهاد سازندگی و دفاع مقدس» در (۲۴ فروردین است) گفت: تالش «بسیج و دفاع مقدس» را در چهارشنبه (۲۵ فروردین)، آستانه اشرفیه« ورزش و دفاع مقدس» را در پنج شنبه(۲۶ فروردین)، رودبار« ارتش و دفاع مقدس» را در یکشنبه(۲۹ فروردین)، شفت«آزادگان و دفاع مقدس» را در دوشنبه(۳۰ فروردین) و رشت « کمک های مردمی و دفاع مقدس» را در سه شنبه (۳۱ فروردین) برگزار می‌کند.

 

داداشی با بیان اینکه «پدران آسمانی» در سیاهکل اجرا می‌شود اذعان کرد: یادواره موضوعی« مساجد و دفاع مقدس» یکشنبه(۵اردیبهشت) در ماسال برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرستان‌های رضوانشهر و لنگرود نیز به ترتیب برگزار کننده یادواره های موضوعی« اهل تسنن و دفاع مقدس»، « شعر و دفاع مقدس» در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ( ۷ و ۸ اردیبهشت) هستند.

 

مسئول کمیته امور شهرستان‌های نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان اظهارکرد: آخرین یادواره موضوعی نیز با عنوان« سپاه و دفاع مقدس»، پنج شنبه(۹ اردیبهشت)در شهرلاهیجان برگزار می‌شود.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار