معاون خدمات شهری شهرداری ایلام تاكید كرد: نرخ های جدید كرایه تاكسی در شهر ایلام هنوز ابلاغ نشده است لذا رانندگان به هیچ وجه حق افزایش كرایه ها را ندارند.
کد خبر: ۲۰۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 05 April 2016
معاون خدمات شهری شهرداری ایلام تاكید كرد: نرخ های جدید كرایه تاكسی در شهر ایلام هنوز ابلاغ نشده است لذا رانندگان به هیچ وجه حق افزایش كرایه ها را ندارند.


رمضان كرمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وجود یك هزار و 642 دستگاه سواری تاكسی در شهر ایلام افزود: پیشنهاد افزایش نرخ كرایه تاكسی در شورای شهر تصویب شده و برای تایید و تصویب نهایی به فرمانداری ایلام ارائه شده است.

وی با بیان اینكه نرخ جدید كرایه تاكسی پس از تایید نهایی فرمانداری برای اجرا به شهرداری ابلاغ می شود، اظهار كرد: در این مرحله ضمن ابلاغ نرخ های جدید به رانندگان، از طریق نصب بنر در سطح شهر لیست مسیرها و قیمت های جدید به اطلاع شهروندان نیز می رسد.

كرمی یادآور شد: تا زمان طی شدن روند قانونی افزایش نرخ كرایه تاكسی و ابلاغ نرخ های جدید، گشت های كنترل و بازرسی سازمان تاكسیرانی به منظور جلوگیری از افزایش خودسرانه كرایه تاكسی فعال هستند و با رانندگان متخلف برخورد قانونی می كنند.
معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: هر ساله بر اساس نرخ تورم درصدی به نرخ كرایه های تاكسی و اتوبوس افزوده می شود اما این افزایش چشمگیر نیست ضمن اینكه كرایه تاكسی در ایلام نسبت به شهرهای دیگر كمتر است.

كرمی تاكید كرد: رانندگان تاكسی همواره نسبت به كم بودن نرخ كرایه تاكسی در شهر ایلام معترض هستند اما به دلیل پایین بودن وضعیت درآمدی مردم و اوضاع نا مناسب اقتصادی امكان افزایش نرخ وجود ندارد.

وی ایجاد خط ویژه را یكی دیگر از درخواست های رانندگان تاكسی شهر ایلام اعلام كرد و افزود: ایجاد خط ویژه در لاین غربی خیابان سعدی جنوبی اجرایی شده و در خیابان تختی و فردوسی نیز در حال مطالعه و اجرایی شدن است./م


منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار