بمناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین از مادر 114 ساله میاندوآبی دیدار و تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۲۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲ 09 April 2015

به گزارش اروم نیوز به نقل از زرین خبر، در این دیدار، فرماندار و جمعی از مسئولین میاندوآب، با حضور در منزل "رضیه اصغرنژاد" کهنسال ترین زن میاندوآبی با اهدای هدایایی از سوی فرماندار و تعدادی از نهادها و ادارات میاندوآب، از این مادر کهنسال میاندوآبی تجلیل به عمل آمد.

این بانوی کهنسال "رضیه اصغرنژاد" نام داشته و در روستای ارمناک از توابع میاندوآب زندگی می کند.

خانم اصغرنژاد متولد سال 1281 بوده و چهار پسر، دو دختر و 81 نوه و نتیجه و نبیره دارد.

این مادر کهنسال با وجود سن بالا از نظر سلامتی جسمی و روحی مشکل خاصی نداشته و هم چنان مشغول زندگی و انجام امور خود و در کنار آن عبادت و دعا و نیایش است.

بزرگترین فرزند وی 75 سال سن داشته و کوچکترین نبیره وی نیز نوزاری سه ماهه است و یکی از نوه های وی نیز در سال 68 در مرزخسروی به شهادت رسیده است.

فرماندار میاندوآب در این دیدار با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: زنان امروز با شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و الگو قرار دادن آن بانوی نمونه اسلام قادرند در تمامی زمینه ها نمود و تبلور داشته باشند.

سیف اله مطلبی با تاکید بر اینکه همه باید قدردان زحمات مادران خود باشیم، اظهار کرد: مادران با محبت ترین انسان ها هستند و از این روست که در آموزه های اسلامی بهشت زیر پای مادران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار