بسته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان؛
تابناک: فردی كه اقدام به راه‌اندازي صفحات متعدد غيراخلاقي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي در فضاي مجازي كرده بود، توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۲۰۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 03 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

رئيس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار کرد: كارشناسان پليس فتاي استان اصفهان در پي رصد فضاي مجازي، صفحه اي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي مجازي با محتويات غير اخلاقي را شناسايي کردند و تعقيب قانوني متهم را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ "غلامرضا شهرياري" افزود: كارشناسان پليس فتا، تحقيقات خود را در فضاي مجازي آغاز کردند و در نهايت متهم كه اهل و ساكن اصفهان بود، شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

وی تصریح کرد: متهم در برابر ادله محكم پليس، به صراحت، به بزه انتسابي اقرار کرد و برای سير مراحل قانوني و تكميل پرونده تحويل مراجع قضايي شد.

دزد امامزاده به دام افتاد!

حسین آقادوستی اظهار کرد: سارق اصلی نذورات نقدی امامزاده رقیه خاتون (س) نطنز دستگیر شد.

وی افزود: دیروز سارق اصلی نذورات نقدی امامزاده رقیه خاتون (س) نطنز که در اسفند ماه سال گذشته با ترفند خاصی اقدام به سرقت نزولات داخل ضریح این امامزاده کرده بود، شناسایی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز ادامه داد: این فرد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) معاونت اطلاعات ناحیه شناسایی و پس از هماهنگی با پلیس 110 دستگیر و به عوامل محترم ناجا تحویل شد.

پلمب 35 واحد صنفی متخلف در اصفهان

سرهنگ غلامرضا شهریاری از پلمب 35 واحد صنفی متخلف در اصفهان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف در شهر اصفهان توسط مأمورین اداره نظارت بر اماکن عمومی طی 12 روز به اجرا گذاشته شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در این مدت از 7 هزار و 935 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در این رابطه 35 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای 140 واحد دیگر اخطاریه پلمب صادر شد.

سارق منزل با 24 فقره سرقت دستگير شد

ریيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان از دستگيري سارق حرفه‌اي منزل و كشف 24 فقره سرقت با اعترافات اين متهم خبر داد.

سرهنگ غلامرضا شهرياري اظهار کرد: در پي وقوع سرقت منزلي در  منطقه غرب شهر اصفهان ماموران پايگاه غرب پليس آگاهي با تشكيل تيمي ويژه، تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري عامل يا عوامل سرقت را به صورت ويژه در دستور كار قرار دادند.

وي گفت: ماموران با انجام تحقيقات گسترده و استفاده از اقدامات ويژه و تخصصي و به كارگيري تجهيزات نوين پليسي، سرانجام هويت متهم را شناسايي كرده و با هماهنگي مقام قضايي وي را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.

وي افزود:  متهم در تحقيقات صورت گرفته هنگامي كه با مدارك و مستندات پليس مواجه شد به  24 فقره سرقت منازل در حوزه غرب شهر اصفهان اقرار كرد.

ریيس مركز اطلاع رساني استان اصفهان با بيان اينكه متهم در يك ماه گذشته فعاليت مجرمانه داشت كه با تلاش ماموران در كمترين زمان دستگير و تحويل قانون شد اظهار کرد: به شهروندان توصيه مي‌كنيم از نگهداري اموال با ارزش خود در داخل منزل خودداري و آنها را به صندوق امانات بانک بسپارند. اگر در کنار منزلتان ساختمان نيمه کاره‌اي در حال احداث است بيشتر مراقب بوده و راه‌هاي ورود افراد غريبه به منزل را ببندند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار