کد خبر: ۲۰۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 03 April 2016
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: در سفرهای نوروزی امسال یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۶۹ گردشگر در هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس و سایر اماکن اقامتی این استان اسکان یافتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمود باقری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آمار تنها مربوط به مسافران و گردشگرانی است که در اماکن اقامتی زیرنظر ستاد خدمات سفر استان کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد اسکان یافتند و حجم زیادی از مسافران نوروزی در منازل دوستان و اقوام خود اسکان پیدا کردند.

وی افزود: بیشترین آمار اسکان مسافران در ایام نوروز امسال مربوط به شهرستان گچساران بود.

باقری با اشاره‌ به اینکه امسال شاهد بازدید گسترده گردشگران از جاذبه‌های این استان بودیم، تصریح کرد: حرم مطهر بی‌بی‌حکیمه در شهرستان گچساران پذیرای بیشترین تعداد گردشگران بود.

وی بیان کرد: در روز 13 فروردین حدود 295 هزار و 260 گردشگر از جاذبه‌های این استان اعم از طبیعی، تاریخی و فرهنگی بازدید کردند که منطقه گردشگری شلالدان باشت با 40 هزار بازدیدکننده بیشترین آمار را به خود اختصاص داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه‌وبویراحمد عنوان کرد: در این روز حدود 30 هزار نفر از حرم مطهر بی‌بی‌حکیمه و 25 هزار گردشگر از طبیعت سرفاریاب دیدن کردند.

باقری با اشاره به برگزاری جشن‌های نوروزی در شهرستا‌ن‌های مختلف استان، گفت: این جشن‌ها با استقبال گسترده مردم استان و گردشگران مواجه شد.

وی ابراز کرد: در ایام نوروز 70 غرفه صنایع‌دستی و سوغات‌محلی در ورودی شهرهای استان برپا شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار