رییس سامانه 137 شهرداری تهران از تماس بیش از 2 میلیون نفر از شهروندان با این سامانه درسال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۲۰۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 02 April 2016
مسعود سلیم جوهری، با بیان اینکه  در سال 94 بيش از دو ميليون و 40 هزار شهروند با سامانه 137 تماس برقرار کردند، گفت: از اين تعداد بيش از يک ميليون و 297 هزار پيام ثبت و به عوامل اجرايي ارجاع داده شد.

وی افزود: همچنین از اين تعداد تماس بالغ بر 897 هزار  تماس در 6 ماهه دوم سال برقرار و در همين بازه زماني بيش از 634 هزار پيام ثبت و به عوامل اجرايي ارجاع داده شد.

سلیم جوهری  با تاکید بر اینکه منطقه 4 با موضوع رفع سدمعبر دستفروشان و مناطق 2و 1  با موضوع آلودگي صوتي ناشي از ساخت و ساز به ترتيب بيشترين سهم پيام ها را در 6 ماهه دوم سال 94 داشتند، تصریح کرد: بيشترين موضوعاتي که در شش ماه  دوم سال از سوي شهروندان با سامانه 137 مطرح شده مربوط به رفع سدمعبر دستفروشان، لکه گيري چاله هاي معابر و نظافت معابر بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه معاونت ها نيز معاونت خدمات شهري با موضوع دستفروشی، معاونت فني و عمراني با موضوع لکه گيري چاله هاي معابر و معاونت شهر سازي و معماري با موضوع آلودگي صوتي ناشي از ساخت و ساز بيشترين پيام ها را نسبت به ساير معاونت ها در 6 ماهه دوم سال به خود اختصاص دادند.

رییس سامانه 137 شهرداری تهران در پایان همچنین گفت: در سال گذشته شاهد افزايش 30 درصدي تماس ها با سامانه 137 در شروع فصل درختکاري  بودیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار