رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در روز سیزدهم نوروز طی هماهنگی های به عمل آمده بیش از 70 نقطه برای استقرار خودروهای بازیافت و خودروهای حمل پسماند تر محل هایی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۲۰۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 01 April 2016
غلامرضا ساکتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایمنا، افزود: خودروهای حمل پسماند به صورت سیار فعالیت می کنند اما خودروهای بازیافت در بیش از 70 نقطه سطح شهر شامل مبادی ورودی ، خروجی و پارکها، حاشیه رودخانه زاینده رود، ناژوان، صفه مستقر شده است.
وی تاکید کرد: همه خودروهای مستقر شده یک بنر با عنوان "محل تحویل گرفتن سبزه نوروز" دارند که سبزه نوروز را از مردم تحویل می گیرند و در ازای آن کیسه پلاستیک حمل پسماند سبز رنگ برای فرهنگسازی جهت جمع آوری پسماندها تحویل می دهند .
رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سبزه های جمع آوری شده به کارخانه کمپوست برای تهیه کودهای آلی انتقال داده می شود.
وی گفت: امیدواریم سیزدهمین روز از فروردین ماه که به نام "روز طبیعت" نامگذاری شده، به شهروندان شهر اصفهان و مسافرانی که این شهر را برای گذران اوقات تعطیل خود انتخاب کرده اند، خوش بگذرد.
ساکتی در بخش دیگری از این گفتگو به فعالیت روزهای پایانی سال 94 کارکنان خدمات شهری شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: در روزهای معمولی میانگین میزان جمع آوری پسماندهای تر بین 800 تا 850 تن به طور روزانه است اما در سه روز پایانی سال 94 یعنی روزهای 27 ، 28 و 29 اسفندماه ، میزان جمع آوری پسماندهای تر با 2.5 برابر افزایش به 2 هزارتن رسید.
وی با اشاره به اینکه در این ایام با توجه به افزایش میزان پسماندهای تر ، بیش از 40 دستگاه ماشین آلات جمع آوری حمل پسماند در مناطق اضافه شده بود، ادامه داد: با تلاش های بی وقفه تا صبح روز عیدنوروز همه ی عوامل خدمات شهری ، امور مناطق و کارکنان سازمان خدمات موتوری مشغول فعالیت بودند تا شهروندن از داشتن شهری پاکیزه و باطراوت لذت ببرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :