فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از آماده باش عوامل پلیس راه استان در روز ۱۳ فروردین خبر داد.
کد خبر: ۲۰۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴ 31 March 2016
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از آماده باش عوامل پلیس راه استان در روز ۱۳ فروردین خبر داد.

سرهنگ محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به موج بازگشت مسافران نوروزی، تدابیر لازم برای برقراری نظم ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در دست انجام است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه تردد انواع کامیون، کامیونت، تریلی و تریلیر از مسیر اسلام آباد غرب- پل دختر از ساعت ۷ صبح امروز تا ساعت ۲۴ چهاردهم فروردین را ممنوع اعلام کرد و افزود: برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز انجام می شود.

سرهنگ مرادی با اشاره به ممنوعیت تردد موتورسیکلت سواران در بزرگراه‌های اصلی استان کرمانشاه طی مدت مذکور گفت: نیروهای پلیس راه فردا در روز طبیعت در تمام مبادی ورودی و خروجی استان مستقر و همچنین با کمک دوربین های نظارتی پلیس راه تمام تحرکات رانندگان رصد می شود.

وی در خصوص ممنوعیت تردد تانکرهای حامل سوخت عراقی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه بیان کرد: تردد تانکرهای حامل سوخت عراقی در جاده‌های استان نیز از ساعت ۷ صبح امروز تا پایان روز ۱۴ فروردین استان ممنوع است.

سرهنگ مرادی افزود: با توجه به شرایط جوی که طی امروز و فردا در جو استان مستقر می‌شود و شاهد بارش هایی که خواهیم بود لازم است که رانندگان جوانب احتیاط در رانندگی را رعایت نموده و از سبقت و سرعت غیر مجاز بپرهیزند.

وی یادآور شد: در صورت بارندگی تردد موتورسیکلت سواران در تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ممنوع و نیروهای پلیس راه از هم اکنون در آماده باش کامل قرار دارند و تمام محورهای اصلی و فرعی را به صورت محسوس و نامحسوس کنترل می‌کنند.

سرهنگ مرادی رعایت فاصله طولی و پرهیز از عجله و شتاب در بازگشت به رانندگان را متذکر شد و گفت: مسافران سعی نمایند طی امروز و فردا برای بازگشت به مقصدهای خود اقدام نمایند  و بازگشت خود را به فردا موکول نکنند.

وی از کاهش ۳۸ درصدی تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از ابتدای نوروز تاکنون خبر داد و گفت: بر اساس آمار مرکز فرماندهی کنترل استان شاهد کاهش تلفات در مدت مذکور هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار