فرمانده انتظامي مازندران
فرمانده انتظامی مازندران گفت: میزان کشفیات سرقت ها در نوروز امسال، 140 درصد رشد داشت.
کد خبر: ۲۰۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 30 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، مسعود جعفری نسب در بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس در محل عوارضی بزرگراه چالوس تهران و در گزارش ویژه طرح نوروزی 95 كه با حضور جانشین نیروی انتظامی كشور و رییس پلیس راهور برگزار شد، با اشاره به اینكه در ایام نوروز طبق پیش بینی های انجام شده تعداد زیادی از مسافران به استان مازندران سفر كردند، اظهار كرد: در این خصوص اقدامات ترافیكی لازم و امنیت كافی در چهار ورودی استان و در جاده های پر خطر انجام شد و ساماندهی های لازم صورت گرفت.

وی با بیان اینكه تلاش های زیادی در خصوص برقراری نظم و امنیت در استان انجام شد ابراز كرد: میزان تصادفات منجر به فوت حدود۳۳ درصد نسبت به سال گذشته و شمار فوتی‌ها نیز ۲۹ درصد کاهش در مازندران یافت.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران از كاهش 18 درصدی وقوع تصادفات در استان در طرح نوروزی امسال خبر داد و گفت: امسالبیش از هشت میلیون نفر مسافراقامت شب در استان ثبت شده است.

جعفری نسب تصریح کرد: برای ارتقای آرامش و آسایش مردم یک قرارگاه استانی، ۲۲ قرارگاه شهرستانی و ۱۰۱ ایستگاه پلیس در سطح استاندر مكان های پر تردد استان كه از قبل شناسایی شده بود برای خدمات‌دهی به مسافران راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به افزایش 140 درصدی كشفیات در استان در نوروز امسال تصریح كرد: در ایام نوروز چهار درصد کاهش جرائم به‌ویژه سرقت در استان صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به‌روزهای پایانی سفرهای نوروزی از بلوک‌بندی جاده‌ها و طبقه‌بندی آن خبر داد و تاكید كرد:با هرگونه بی‌انضباطی ترافیکی به‌شدت برخورد خواهد شد.

جعفری نسب از مسافران خواست تا در هنگام بازگشت به شهر خود و ودر هنگام رانندگی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت كنند و با آرامش كامل رانندگی كنند تا سفری ایمن داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار