مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: 500 پرونده درخصوص تخلفات واحدهای صنفی و اقامتی از 16 اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین 95 دراین اداره کل بررسی و 430 مورد آن مختومه شده است.
کد خبر: ۲۰۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 29 March 2016
به گزارش تابناک قم، مهدی ریاضی افزود: تعزیرات حکومتی فعالیتهای فوق العاده خود را متناسب با شلوغی بازار از 16 اسفندماه سال گذشته آغاز کرده و تا 14 فروردین ماه 95 ادامه دارد.

وی اضافه کرد: دراین راستا با تشکیل روزانه پنج گشت مشترک با سازمان صنایع ، معادن و تجارت ، اتاق بازرگانی ، دانشگاه علوم پزشکی ، دامپزشکی ، میراث فرهنگی ، حمل و نقل و پایانه ها و فرماندهی انتظامی قم ، بازرسی های گسترده ای از واحدهای صنفی ، اقامتی و بین راهی صورت گرفت.

وی گفت: با توجه به کشیک های پایان سال سازمان تعزیزات حکومتی ، کلیه گزارش های تخلف واحدهای صنفی و اقامتی به این اداره کل وارد و در اسرع وقت نسبت به بررسی و برخورد با متخلف اقدامات لازم صورت گرفت.

ریاضی یکی دیگر اقدامات گشت های مشترک را بازرسی از مجتمع های بین راهی ذکر کرد و گفت: در این بازرسی ها که همچنان ادامه دارد، هرگونه تخلف و یا شکایت مشتریان بررسی و با متخلف برخورد می شود.

وی افزود: بیشتر تخلفات دراواخر سال گذشته مربوط به پوشاک و کیف و کفش بوده و در نوروز 95 نیز تخلفات بیشتر مرتبط به واحدهای اقامتی و مجتمع های بین راهی بوده است.

در قم حدود 400 واحد تاسیسات گردشگری وجود دارد که از این تعداد 30 واحد هتل، 24 واحد هتل آپارتمان، 54 مورد مهمانپذیر، 59 دفتر خدمات مسافرتی، 128 مجتمع بین راهی، پذیرایی و گردشگری و 150 واحد خانه مسافر است.

ریاضی بازرسی از غرفه های میوه نوروزی، فعالیتهای امداد خودرو در جاده ها و نانوایی ها را نیز ازدیگر اقدامات گشت مشترک تعزیرات با دیگر ارگانهای ذکر شده ، بیان کرد و گفت: به عنوان نمونه دربحث بازرسی از غرفه های میوه ،درخصوص قیمت و کیفیت میوه های عرضه شده به صورت مستمر بازرسی انجام می شود تا به شهروندان و زائران و مسافران نوروزی اجحافی صورت نگیرد.

وی درادامه درخصوص کشف سه تن مواد غذایی فاسد درقم نیز گفت: در ابتدای اسفندماه سال گذشته درگشت تعزیرات به همراه دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت قم، از یک رستوان سه تن مرغ منجمد فاسد و غذاهای طبخ شده و درحالت فریز درآمده ، کشف و معدوم شد.

ریاضی گفت: صاحب این رستوران قصد داشته که مواد غذایی فوق را در ایام نوروز 95 عرضه کند.

ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم فعالیت خود را از 27 اسفندماه سال گذشته آغاز کرد و تا 15 فروردین ماه امسال آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار