رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام گفت: در سال گذشته بیش از 850 دستگاه خودرو با بيش از ده ميليون ريال خلافی توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.
کد خبر: ۲۰۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 29 March 2016
رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام گفت: در سال گذشته بیش از  850 دستگاه خودرو با بيش از ده ميليون ريال خلافی توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

به گزارش تابناک ایلام؛
سرهنگ نورالله خادم اظهار کرد: در اجراي ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي ،عوامل گشت پليس راهنمايي و رانندگي در هنگام کنترل ترافيك، از ابتداي سال تاکنون بيش از 850 دستگاه خودرو را به علت داشتن خلافي بالاي ده ميليون ريال در معابر شهري متوقف و برابر مقررات با آن‌ها برخورد کردند.
 وي با اشاره به اين اينكه خودروها پس از بررسي در سيستم راهور برابر مقررات برخورد قانوني شده است افزود: برابر ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي خودروهايي که جريمه آنان بيش از ده ميليون ريال باشدوپس از ابلاغ به مالک خودرو ظرف مدت یک ماه نسبت به پرداخت جريمه اقدام ننمايند ،برابر مقررات رفتار خواهد شد.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ايلام  با بیان اینکه در سال گذشته بیش از  850 دستگاه خودرو با بيش از ده ميليون ريال خلافی توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند خاطرنشان کرد: هم استانی‌های عزيز می‌توانند جهت ارائه خدمات سهل و آسان و مساعدت در خصوص پرداخت جرائم معوق رانندگي خود در سايت 120 بخش استعلام از خدمات پرداخت موردي بهره‌مند شوند.
 خادم با تأکید بر قاطعيت پليس بر اجراي قانون تصريح کرد: براي ارتقاء امنيت ترافيکي شهروندان پليس با اجراي دقيق قوانين با رانندگان متخلف برخورد و در اين راستا گشت‌های متعدد به‌صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال و به نظم و امنيت ترافيک شهر نظارت می‌کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار