معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ادامه راه شهدا نسخه ای است که ضمن تحقق اقتصاد مقاومتی ، حفظ و تداوم اقتدار ایران اسلامی را تضمین می کند.
کد خبر: ۲۰۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 29 March 2016

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ادامه راه شهدا نسخه ای است که ضمن تحقق اقتصاد مقاومتی ، حفظ و تداوم اقتدار ایران اسلامی را تضمین می کند.


به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری روز دوشنبه در بازدید از منطقه قلاویزان مهران افزود: با الگو برداری از عملکرد شهدا برنامه های دولت برای پیشرفت و اقتدار در کارها بویژه در بحث اقتصاد مقاومتی سرعت دو چندان می گیرد.
وی اقتدار نظام اسلامی را مدیون و مرهون خون شهدا دانست وافزود: با وجود نا امنی در مناطق مختلف جهان اما نظم مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا وایثار گری رزمندگان وآزادگان به ام القرای امن جهان اسلام مبدل شده است.
وی ادامه داد: بسیاری از کشورهای جهان امروز درگیر جنگ، ترور و خونریزی هستند اما جمهوری اسلامی ایران همچون یک جزیره امن زبانزد خاص و عام است و دشمنان از این امنیت متحیر شده اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اظهار کرد: این امنیت به وجود نیامده جز با فداکاری شهیدان ، و امروز زمانی است که باید از ایثارگری شهیدان، جانبازان و خانواده های معظم آنان قدردانی و تجلیل کرد.
کلانتری حضور مردم در مناطق عملیاتی مهران را بسیار رضایت بخش عنوان کرد و ادامه داد: حضور مردم در مناطق عملیاتی استان ایلام چشمگیر بوده و یک انرژی مضاعفی را به اقشار مختلف بویژه جوانان داده است.
شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام از آوردگاه های دفاع مقدس و از مقصدهای اصلی کاروان های راهیان نور و بازدید کنندگان مناطق جنگی است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار