معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از بازدید 50هزار نفری کاروان های راهیان نور از یادمان شهدای شرهانی در دهلران خبرداد.
کد خبر: ۲۰۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 28 March 2016

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از بازدید 50هزار نفری کاروان های راهیان نور از یادمان شهدای شرهانی در دهلران خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری به دنبال بازدید از یادمان شهدای شرهانی دهلران اظهار کرد: از این تعداد بیش از 23 هزار نفر در شهرستان اسکان داده است.
وی گفت: با توجه به حجم راهیان نور از سراسر کشور روزانه بیش از 3 هزار نفر و سالانه بیش از 200هزار نفر از یادمان شرهانی در دهلران دیدن می کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به یادمان فتح میمک و شهید کشوری و قلاویزان افزود: کاروان های راهیان نور،خانواده های معظم شهدا وایثارگران از یادمان شهدای شرهانی به عنوان قرار گاه تفحص دیدار و از این سرزمین مقدس و نورانی بهره معنوی می گیرند.
کلانتری بر ضرورت توسعه یادمان شهدای شرهانی تاکید کرد وافزود: با همکاری ستاد راهیان نور کشور، استاندار ایلام و فرماندار دهلران اقدامات خوبی در راستای خدمات دهی به زوار انجام شده و پیگیری ها برای توسعه یادمان نیز ادامه دارد.
وی ابراز امیدواری کرد: با کمک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و سپاه استان وشهرستان وسایر متولیان در سال جدید شاهد توسعه بیشتر یادمان ورفع مشکلات زیرساختی،آب و برق،جاده دسترسی مناسب و سایر امکانات جانبی برای رفاه بیشتر زایرین باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از پیگیری لشکر 25 کربلا و بنیاد حفظ آثار مازندران برای بهسازی و توسعه یادمان چیلات در دهلران خبر داد و گفت: امیدواریم بازسازی و توسعه این یادمان نیز وارد فاز اجرایی شود.
کلانتری اقتدار نظام اسلامی را مدیون و مرهون خون شهدا دانست وافزود:علی رغم نا امنی در جهان اما نظم مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا وایثار گری رزمندگان وآزادگان با قاتدار ام القرای جهان اسلام است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار