استاندار اردبیل:
خدابخش گفت: توقع حضور گردشگران در مقابل هتل ها، اماکن اقامتی و کسب درآمد از آنها بدون تبلیغ و تامین شاخص های مهمانداری انتظاری بیجاست و زمینه حضور و هزینه کرد گردشگران در مناطق دیدنی استان باید با تبلیغ و تبیین فراهم شود.
کد خبر: ۲۰۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 27 March 2016

استاندار اردبیل رواج تورگردانی توسط بخش خصوصی در مناطق دیدنی را به منظور رونق گردشگری اقتصادی در استان ضروری دانست.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش عصر شنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی نمین گفت: شهرستان نمین و بسیاری از نقاط دیگر استان به لحاظ جاذبه های تاریخی، طبیعی و صنایع دستی از قابلیت های بالای گردشگری برخوردارند و تورگردانی می تواند در معرفی این جاذبه ها و حصول درآمد از آنها موثر باشد.

وی رعایت استانداردها و شاخص های پذیرایی، آموزش مهمانداران و ارتقاء کیفیت خدمات و کالاهای قابل ارائه به گردشگران را نیز در توسعه گردشگری و تورگردانی ضروری برشمرد و بر توجه مسوولان امر به این نکته ها تاکید کرد.

استاندار اردبیل افزود: صنایع دستی نمین و بسیاری از شهرستان های دیگر استان، قابلیت فروش به گردشگران را دارند و جاذبه های گردشگری استان باید در فضای مجازی معرفی و تبلیغ شود.

خدابخش بیان کرد: برای ساخت هتل و مراکز اقامتی امکان تامین تسهیلات یارانه دار از محل صندوق توسعه ملی وجود دارد.

او ادامه داد: توقع حضور گردشگران در مقابل هتل ها، اماکن اقامتی و کسب درآمد از آنها بدون تبلیغ و تامین شاخص های مهمانداری انتظاری بیجاست و زمینه حضور و هزینه کرد گردشگران در مناطق دیدنی استان باید با تبلیغ و تبیین فراهم شود.

استاندار اردبیل بر تلاش مسوولان برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان تاکید کرد.

در ادامه این جلسه از علیرضا باقری، دانش آموز نمینی صاحب مقام در مسابقه های قرآنی با هدایایی تجلیل شد.

استاندار اردبیل همچنین در بازدید از پاسگاه مرزی خانقاه نمین از تلاش مرزبانان استان در تامین امنیت مرزها قدردانی کرد و سال نو را به آنها تبریک گفت.

خدابخش همچنین در بازدید از موزه نمین بر تبلیغ و معرفی آن به گردشگران تاکید کرد و با حضور در منزل شهید مجتبی حمزه زاده در این شهر از والدین آن شهید والامقام تجلیل و بر تامین تسهیلات خرید مسکن آنها تاکید نمود.

وی با حضور در منزل یوسف صبری، قهرمان ووشوی آسیا و تجلیل از آن در شهر آبی بیگلوی نمین نیز، قهرمانان ورزشی را مایه افتخار کشور دانست و نسبت به پیگیری احداث سالن ورزشی در آبی بیگلو و کمک مالی به ورزشکار یادشده قول مساعد داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار