مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان خبرداد:
غلامرضا سلیمانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان ازراه اندازی چهاراقامتگاه ژئوتوریسم وبومگردی در لرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۰۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 27 March 2016

به گزارش تابناک لرستان،غلامرضا سلیمانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان ازراه اندازی چهاراقامتگاه ژئوتوریسم وبومگردی در لرستان خبرداد.

وی که در جلسه ستادتسهیل سفرهای نوروزی سخن می گفت،عنوان کرد : استان لرستان در راستای ژئو توریسم و بوم‌گردی بسیار مستعد است و در این زمینه چهار اقامتگاه فعال راه‌اندازی شده است.

سلیمانی با بیان اینکه لرستان با بیش از 5 هزار اثر تاریخی و طبیعی میزبان خوبی برای مهمانان نوروزی بوده است، تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 46 هزار گردشگر از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک لرستان دیدن کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با تلاش های شبانه روزی همه اعضای ستاد شاهد رو به رشد گردشگران و بازدیدکنندگان از استان و اماکن تاریخی بودیم.

سلیمانی باتصریح اینکه طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان میراث فرهنگی بلیط قلعه فلک افلاک به هفت هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است، اشاره کرد: سال گذشته چهار هزار و ۵۰۰ تومان بود که سه هزار تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه به طور متوسط روزانه هشت هزار و ۵۰۰ نفر ورودی قلعه فلک افلاک است، خاطر نشان کرد: تا پایان روز گذشته ۲۳۴ هزار نفر در کل استان و ۱۳۶ هزار نفر در شهر خرم آباد اقامت داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۳ تا ۱۵ درصدی داشته است.

غلامرضاسلیمانی با اشاره به اینکه ۷۹۰ هزار نفر از مراکز گردشگری استان بازدید کرده اند، گفت: همه هتل ها تا پایان ایام نوروز رزرو شده و مراکز اقامتی پر هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری لرستان درپایان تاکید کرد: با تخصیص ۱۸۰ میلیون تومان ۱۳۰ هزار اقلام تبلیغی برای توزیع بین مسافران تهیه شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار