رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: سوانح رانندگی تعطیلات نوروزی امسال در این استان 267 مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۲۰۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 27 March 2016
جلال پوران فرد در گفت و گو با ایسنا افزود: از 26 اسفندماه 94 تا پایان روز ششم فروردین ماه امسال 186 فقره حادثه رانندگی در راه های مواصلاتی استان رخ داد که خوشبختانه تا کنون این حوادث فوتی در پی نداشته اند.

وی بیان کرد: از این تعداد حوادث 87 مورد جاده ای و 108 مورد حادثه شهری بوده است که مصدومان این حوادث در کمترین مدت زمان ممکن به بیمارستان ها اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به بارندگی های اخیر، کاهش دمای هوا و سرد شدن هوا خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی درباره مسمومیت با گاز منواکسید کربن مراقب باشند و از وسایل گرمایشی غیرمجاز همچون منقل و پیک نیک در محل اسکان خود و چادر استفاده نکنند.

پوران فرد تصریح کرد: در مجموع تعطیلات نوروزی سال گذشته 63 نفر در استان دچار مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن شدند که امسال تاکنون 6 نفر مسمومیت گزارش شده است.

وی ادامه داد: در ایام نوروز 35 پایگاه امداد جاده ای و شهری با 270 نفر امدادگر در این استان به مسافران نوروزی در حال خدمات رسانی است که از این تعداد 23 پایگاه جاده ای و 12پایگاه شهری هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در مجموع از ابتدای طرح نوروزی امسال تا کنون بیش از 484 مورد ماموریت داشته ایم که از این تعداد 186 مورد تصادفات جاده ای و مابقی غیر تصادفی بوده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار