رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از انجام ۱۷ هزار و ۳۲۶ بازرسی از واحدهای صنفی اين استان در يك ماه اخير خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 08 April 2015
رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از انجام ۱۷ هزار و ۳۲۶ بازرسی از واحدهای صنفی اين استان در يك ماه اخير خبر داد.

به گزارش مهر، علیرضا شجاعی با بیان اینکه بازرسی از واحد های صنفی از ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین امسال ادامه داشت، اظهار داشت: بازرسی های سازمان صنعت، معدن و اتاق اصناف از واحد های صنفی در اين مدت ۱۷ هزار و ۳۲۶ بازرسی بوده است.

وی با بیان اینکه پرونده های تشکیل شده در این مدت هزار و ۶۹۷ مورد بوده است، ادامه داد: دو هزار و ۲۶۵ تخلف نیز در این مدت کشف شده است.

رئیس اداره بازرسی استان همدان با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده دو میلیارد و ۵۲۸ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۵۳۳ ریال بوده است، افزود: آرا صادره تعزیرات حكونتي نيز هشت میلیارد و ۴۲۷ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۸۰۶ ریال بوده است.

شجاعی با بیان اینکه گزارش های مردمی دریافت شده هزار و ۲۷ مورد بوده است، عنوان کرد: از این تعداد در ۵۹۳ گزارش متخلف شناخته شده و ۴۳۳ مورد غیرمتخلف تشخیص داده شده است.

وی با بیان اینکه گزارش دریافت شده از سوی ناظران افتخاری ۱۹۰مورد بوده است، ادامه داد: ستادخبری سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده دریافت شکایات مردمی است.

رئیس اداره بازرسی استان همدان با بیان اینکه ۶۶ پرونده مربوط به مواد لبنی و ۱۳۳ پروند مربوط به پروتئین بوده است، ابراز داشت: همچنین ۲۰۳ پرونده مربوط به نان و غلات، ۱۵۵ پرونده مربوط به شیرینی و آجیل، ۲۷ پرونده مربوط به قند و شکر، ۲۶ پرونده مربوط به واحد های تفریحی و اقامتی و هفت پرونده مربوط به حمل و نقل شهری است.

علیرضا شجاعی بیشترین پرونده تشکیل شده را مربوط به پوشاک با ۵۳۵ پرونده عنوان کرد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار