مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: بیش از ش هزار و 400 گردشگر و مهمان نوروزی فرهنگی در واحدهای آموزشی این شهرستان در تعطیلات عید امسال اسکان یافتند.
کد خبر: ۲۰۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 25 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

احمد رحمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد گردشگر در قالب بیش از یکهزار و 100 خانوار در واحدهای آموزشی پیش بینی شده در ستاد اسکان این شهرستان اقامت کردند.
وی اضافه کرد: شهرستان مهاباد به همراه شهرستان های ارومیه، ماکو و خوی همچنان بیشترین تعداد مسافران نوروزی را در تعطیلات عید امسال پذیرا هستند.
رحمانی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان مهاباد، 15 واحد آموزشی برای اسکان و پذیرش مهمانان نوروزی در این شهرستان پیش بینی و آماده سازی شده است. 
وی افزود: مدارس در نظر گرفته شده جزو مدارس تازه ساخت بوده و در مجموع دارای 145 کلاس است که برای اقامت گردشگران در سه طبقه الف، ب و ج با امکانات و تجهیزاتی شامل فرش، پتو، تلویزیون، یخچال و دیگر امکانات رفاهی پیش بینی شده است. 
رحمانی گفت: تعرفه های استفاده شده از این کلاس ها با توجه به گروه کلاس و میهمانان فرهنگی، کارکنان دولت و مشاغل آزاد دسته بندی شده و مسافران نوروزی می توانند با مراجعه به سامانه پذیرش مهمانان نوروزی محل اسکان خود را انتخاب کنند.
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: آماده سازی کلاس ها در هفته آخر اسفندماه و پذیرش مهمانان نیز از 28 اسفند آغاز و تا 13 فرودین سال 1395 ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: در صورت افزایش تعداد مسافران نوروزی، این ستاد آمادگی دارد که چندین مدرسه دیگر را نیز برای اسکان میهمانان نوروزی تجهیز و آماده سازی کند. 
رحمانی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد در نوروز 94 نیز با پذیرش حدود 19 هزار نفر روز رتبه اول را در بین ستادهای فرهنگیان آذربایجان غربی به خود اختصاص داده بود. 
شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و یکی از مهمترین قطب های گردشگری این استان به شمار می رود که همه ساله ده ها هزار نفر به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی و تابستانی این منطقه را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب می کنند. 
تاکنون بیش از 30 هزار گردشگر نوروزی وارد شهرستان مهاباد شده اند.
شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.







مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار