دراوایل ایام تعطیلات نوروزی شهرستان دره شهر همچنان رکوردار جذب میهمان نوروزی در استان ایلام است.
کد خبر: ۲۰۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 25 March 2016
دراوایل ایام تعطیلات نوروزی شهرستان دره شهر همچنان رکوردار جذب میهمان نوروزی در استان ایلام است.


به گزارش تابناک ایلام؛ شهر تاریخی دره شهر واقع در استان ایلام با دارا بودن 400 اثر تاریخی، طبیعی و زیاراتی  این روزها شاهد حضور خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی است.

حضور بی سابقه مسافران نوروزی باعث رونق اقتصادی بالای شهرستان شده است بطوریکه برخی فروشگاهها مدام در حال سفارش جنس برا مغازه خود هستند.

این در حالی است که برخی از این مسافران با دیدن جاذبه های این شهرستان مدت اقامت خود را تمدید می کنند.

"جهانگیرمهری پور " مسئول  ستاد اسکان فرهنگیان دره شهر گفت: در این ایام تعطیلات نوروزی شهرستان دره شهر با شش هزارو 606 نفر در روز میهمان اسکان یافته همچنان رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است و شهرستانهای بدره با چهار هزارو 37 نفر و و دهلران با سه هزارو 287 نفر در رتبه های بعدی جذب میهمانان نوروزی قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه این آمار فقط مربوط به اسکان در اماکن اقامتی اموزش و پرورش است، اظهار کرد: ورود مسافران نوروزی همچنان به شهرستان ادامه دارد و همکاران ما بصورت شبانه روزی کار پذیرش این میهمانان گرامی را انجام می دهند.

مهری پور افزود: تجهیز مناسب مراکز اقامتی باعث رضایتمندی مسافران نوروزی شده است بطوریکه اقامت خود را تمدید می کنند.

وی تصریح کرد: صدها اثر تاریخی طبعی زیارتی باعث شده است گردشگران در این شهر حضور یابند و نشان دهند می توان به صورت جدی بر روی صنعت توریسم در این شهرستان سرمایه گذاری کرد.

مسئول ستاد اسکان دره شهر گفت: البته باید از تلاش و همدلی مسئولان شهرستان تقدیر کرد که بصورت مداوم کار نظارت بر اماکن اقامتی را انجام می دهند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار