رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: امسال اجرای 6 طرح بزرگ و ماندگار در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۰۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 24 March 2016
اسدالله ملک‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در سال جدید بر اساس برنامه‌های مصوب هیئت امنایی مرکزی دانشگاه بوده که بر اساس سند توسعه تنظیم شده است.

وی افزود: این سند با توجه به مراجع بالادستی و مبتنی بر سند آمایش سرزمینی و منویات مقام معظم رهبری به عنوان برنامه اصلی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران دنبال می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران بیان کرد: فعالیت‌های اصلی دانشگاه آزاد گچساران در سال جدید و سه سال آینده در حوزه‌های آموزش و پژوهش برنامه‌ریزی شده است.

ملک‌زاده عنوان کرد: از 10 سیاست این سند سه الی چهار سیاست به حوزه آموزشی ارتباط داشته که تأثیر در توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران داشته است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در حوزه آموزشی، جذب و اصلاح هرم هیئت علمی، ایجاد رشته‌های جدید پزشکی و توسعه تحصیلات تکمیلی را در دستور کار قرار داده است.

ملک‌زاده تصریح کرد: در حوزه پژوهش با ایجاد مراکز رشد، تحقیقاتی و اقتصاد دانش‌بنیان به سمت یک دانشگاه کارآفرین گام برمی‌دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران افزود: این دانشگاه در حوزه اداری و مالی با توجه به اینکه واحد گچساران از لیست واحدهای زیان‌ده خارج شده است، انضباط مالی و پشیبانی از این موضوع را پیگیری می‌کند.

ملک‌زاده خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در سال جدید در بخش عمرانی، توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل طرح شفای مربوط به ساختمان شماره سه و در بخش فرهنگی 6 طرح ماندگار فرهنگی را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: امسال سالی است که دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به واحدی جامع تبدیل شده و تعداد دانشجویان آن در مهر 95 به سال‌های اوج و شکوفایی می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار