رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم خبر داد
رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از افزایش 14 درصد تردد وسایل نقلیه در روز دوم فروردین نسبت به روز اول خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 22 March 2016
به گزارش تابناک قم، سیدمحمدحسین دهناد با اشاره به اینکه دوربین‌های نظارتی شهرداری به طور مستمر در حال رصد عبور و مرور مرکز شهر هستند، اظهار کرد: نیروهای مرکز کنترل ترافیک روند تردد وسایل نقلیه را با استفاده از دوربین‌های نظارتی کنترل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در روز اول فروردین بیش از 16 هزار و 900 وسیله نقلیه در مرکز شهر تردد کرده‌اند، افزود: درحالی که در روز نخست فروردین شاهد کاهش عبور و مرور در هسته مرکزی بودیم اما دیروز تردد در این منطقه افزایش یافت.

رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از تردد 19 هزار و 236 خودرو در هسته مرکزی شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این در حالی است که روز دوم فروردین نسبت به روز نخست شاهد افزایش 14 درصدی ترددها در هسته مرکزی شهر بودیم.

دهناد با بیان اینکه سهم تردد خودروهای شخصی در هسته مرکزی شهر 68 درصد بوده است، افزود: 13 هزار و 128 خودرو شخصی و 6 هزار و 108 خودرو عمومی و تاکسی روز گذشته در هسته مرکزی شهر تردد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سهم خودروهای پلاک قم در تردد هسته مرکزی شهر 67 درصد است، افزود: این آمار نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

دهناد ساعات پیک تردد در هسته مرکزی شهر را 10 الی 11 صبح و 16 تا 17 عصر دانست و تصریح کرد: با توجه به وضعیت تردد پل آهنچی تا میدان مطهری به علت شلوغی معبر، توصیه می‌شود تا از مسیرهای جایگزین استفاده شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار