فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد
سارقان پس از دستگیری به 155 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها تعدادی چاقو، قمه، سلاح کمری و 6 دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۲۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲ 08 April 2015
فرمانده انتظامی استان البرز از متلاشی شدن باند سارقان به عنف در استان البرز خبر داد و گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی این باند در شهرستان فردیس شناسایی و متلاشی شدند.
سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام این که طرح‌های ارتقای امنیت و پاکسازی در سال جدید به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: در پی ارسال گزارش‌هایی مبنی بر سرقت وسایل داخل خودرو، موضوع در دستور ویژه کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: سارقان که خودروهای مدل بالا را طعمه خود قرار می‌دادند با سرقت وسایل داخل خودرو مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده بودند.
این مسئول با بیان این که بر اساس گزارشات رسیده،‌ پلیس نیز تمامی سارقان حرفه‌ای که به تازگی از زندان آزاد شده بودند را تحت کنترل درآورد،‌ افزود: در این راستا ماموران کلانتری مرکزی فردیس یکی از سارقان سابقه‌دار به نام الف - ق را در این سرقت‌ها شناسایی کردند.
صالحی بیان داشت: بر این اساس ماموران با محاصره مخفیگاه سارقان، 2 نفر از آنان که در حال اوراق کردن یک دستگاه خودرو پژو 405 بودند را دستگیر کردند.
به گفته وی با دستگیری این فرد و اعتراف آنان دیگر اعضای این باند 10 نفره نیز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز افزود: سارقان پس از دستگیری به 155 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.
وی ادامه داد: در این راستا و در بازرسی از مخفیگاه این افراد چاقو، قمه، سلاح کمری و 6 دستگاه خودرو نیز کشف شد.
این مسئول گفت: این افراد همچنین به 2 فقره سرقت به عنف و زورگیری با تهدید قمه و چاقو در استان‌های البرز و تهران نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود از دستگیری اعضای یک باند سه نفره سارقان منزل و لوازم خودرو در کرج خبر داد و اعلام کرد: اعضای این باند 13 نفره نیز با تلاش پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کامرانی صالح در ادامه سخنان خود از نجات یک دختر 3 ساله از مرگ حتمی در خرمدشت کرج خبر داد و گفت: با اعلام گزارش مردمی مبنی بر بوی تعفن از منزل یکی از همسایگان در خرمدشت کرج، اقدامات پلیسی در این زمینه آغاز شد.
وی ادامه داد: پلیس به محض رسیدن به محل گزارش شده با شکستن درب منزل با جسد مردی حدود 34 ساله و پیکر نیمه جان دختری 3 ساله مواجه شد.
به گفته کامرانی صالح این مرد سه روز پیش در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر فوت کرده بود و فرزندش نیز در این 3 روز با جسد پدر روزها را سپری کرده بود.
وی تأکید کرد: متأسفانه این طفل به دلیل تشنگی و گرسنگی بیش از حد به صورت نیمه جان بود که با سرعت عمل پلیس به مراکز درمانی انتقال یافت و هم اکنون تحت درمان است.
فرمانده انتظامی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات پلیس این استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این راستا در سال گذشته 52 باند قاچاق کالا در این استان شناسایی و منهدم شدند.
وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 430 هزار میلیارد ریال عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار