سردار مومنی تاکید کرد
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: پیشگیری و برخورد با حوادث حادثه‌ساز از مهمترین اولویت‌های پلیس در سال جاری است.
کد خبر: ۲۰۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴ 20 March 2016
سردار اسکندر مومنی با حضور در استان البرز و بازدید از طرح‌های امدادی پلیس این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرهنگ‌سازی‌های مختلف برای کاهش جرایم رانندگی و تصادفات باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده پیشگیری و برخورد با حوادث حادثه‌ساز از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های پلیس است.
جانشین فرمانده ناجا تأکید کرد: تکریم مردم نیز از دیگر اولویت‌هایی است که به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته و این مهم نیز در برنامه‌های ما قرار دارد.
مومنی خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال جدید مردم نیز با رعایت تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی سالی بدون خطر و بی‌تصادف را آغاز کنند و در ایمن‌سازی جاده‌ها نیز گام بردارند.
وی با اعلام اینکه استان البرز جزء پنج استان مهم کشور به‌شمار می‌رود، افزود: طی بازدید از مقاطع مختلف کشور استان البرز جزء پنج استان پرتردد کشور محسوب می‌شود.
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه خوشبختانه در سال 94 با کاهش حوادث جاده‌ای در استان البرز و کشور روبه‌رو بوده‌ایم، گفت: در نوروز امسال در محورهای خروجی استان تهران شاهد ترافیک بیشتری نسبت به سایر محورها هستیم که در این زمینه پلیس با تمامی امکانات و توان خود در این ایام آمادگی کامل دارد تا مسافران نوروزی سفری ایمن را داشته باشند.
مومنی ادامه داد: با کسانی که به هر دلیلی قوانین را رعایت نکرده و زمینه خطر را در جاده‌ها ایجاد می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار