فرمانده پلیس راه ایلام-مهران از تجهیز پر تردد مهران-ایلام به دوربین های کنترل سرعت خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 19 March 2016

فرمانده پلیس راه ایلام-مهران از تجهیز پر تردد مهران-ایلام به دوربین های کنترل سرعت خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده گفت: دوربین های کنترل سرعت متوسطه نصب شده در حد فاصل محوری شهرستان مرزی مهران به ایلام با هدف کاهش تصادف و شناسایی سریع رانندگان خاطی از امروز فعال شد.
وی توضیح داد: سرعت و زمان طی شده خودروها توسط این دوربین های هوشمند به پایگاه های پلیس راه مستقر در مسیر منتقل و راننده خاطی در نخستین پایگاه متوقف و اعمال قانون می شود.
وی اظهار کرد: تلاش و برنامه ریزی های مناسبی برای کاهش حوادث و تلفات رانندگی انجام شده است و دوربین های ثبت تخلفات در محور ایلام به مهران نصب شده و کنترل تخلفات به واسطه دوربین ها نیز انجام می شود.
سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه همکاری دستگاه های اجرایی امنیت ترافیکی رابه دنبال دارد از رانندگان خواست ضمن همکاری با ماموران پلیس راه با رعایت سرعت مطمئنه از بروز هر گونه حادثه و مشکلی برای خود و دیگران پیشگیری کنند.
فرمانده پلیس راه ایلام-مهران با تاکید بر تلاش مضاعف پلیس برای پیشگیری از سوانح رانندگی در ایام نوروز اظهار کرد: رانندگان متخلفی که مرتکب سرعت و سبقت غیرمجاز و انجام حرکات نمایشی شوند نه تنها ایمنی خود بلکه امنیت دیگر شهروندان را نیز به مخاطره خواهند انداخت از این رو پلیس در برخورد با آنها هیچ اغماضی نخواهد کرد.
محور 85 کیلومتری ایلام - مهران از مسیر های پر تردد استان ایلام به خصوص در تعطیلات و نیز مناسبت های مختلف مذهبی است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار