مدیرآموزش و پرورش چرداول گفت:ارتقاء کیفیت و اجرای سند تحول نظام آموزش و پرورش بزرگترین دستاورد دولت تدبیر و امید می باشد.
کد خبر: ۱۹۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 18 March 2016
رتقاء کیفیت واجرای سند تحول نظام آموزش و پرورش دستاورد دولت یازدهم است.

ایلام-تابناک -مدیرآموزش و پرورش چرداول گفت:ارتقاء کیفیت و اجرای سند تحول نظام آموزش و پرورش بزرگترین دستاورد دولت تدبیر و امید می باشد.

عباس اولیایی در گفت و گو با خبرنگار تابناک گفت:مشارکت پذیری و ترویج این فرهنگ دردولت یازدهم شتاب تندی داشته است و رشدچشمگیر درحوزه آموزش وپرورش در کشور در دوسال گذشته نوید بخش فضای امید و نشاط در جامعه گردیده است.
وی با اشاره به نقش و جایگاه آموزش و پرورش گفت: حلقه وصل کننده بین مردم و نظام آموزش و پرورش می باشد و توسعه پایدار کشور در گرو توجه، هزینه کردن وسرمایه گذاری در آموزش و پرورش می باشد.
اولیایی به وضعیت و جایگاه آموزش و پرورش دردولت دکتر روحانی در مقایسه با ادوار گذشته اشاره کرد وگفت: رفع تبعیض،مدرسه محوری، آموزش و ارتقاء مهارت های معلمان، معیشت و رفاه فرهنگیان،ارتقاء حوزه سوادآموزی از اصلی ترین برنامه ها در یکسال گذشته بوده است.
مدیر آموزش و پرورش چرداول به فعالیت ها و عملکرد مدیریت این شهرستان گفت: در حوزه آموزشی فعال سازی مراکز پژوهش، پرورش اندیشه ها،برگزاری جشنواره های الگوهای برتر تدریس و کسب 2رتبه برتر کشوری توسط دو. فرهنگی می باشد.
وی دیگر فعالیت های آموزشی را برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت به میزان 46308 نفرساعت،اجرای طرح سنجش 600 نوآموز، شناسایی 615 سوادآموزبرشمرد.
این مسئول فرهنگی درادامه فعالیت های حوزه پرورشی را افتتاح کانون قرآن کریم،فعال سازی مراکز دارالقران الکریم،برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر ریاست جمهوری و کسب مقام کشوری دراین زمینه ذکر کرد.
اولیایی برگزاری 15 یادواره شهداء دانش آموزی،تشکیل 15کارگاه توانمند سازی مربیان و مشاورین، اردهای دانش آموزی و راهیان نوراز دیگر فعالیت های حوزه پرورشی دانست.مدیر آموزش و پرورش به شعار مدرسه محوری در این دولت اشاره ای داشت و گفت:کلنگ زنی و شروع به ساخت 6باب واحد آموزشی،افتتاح مدرسه 15 کلاسه سرابله با مشارکت بنیاد برکت، افتتاح زمین چمن مصنوعی درمرکز شهرستان،گازرسانی به واحدهای آموزشی،جذب و تملیک 38 هزار متر مربع زمین شهری و روستایی جهت ساخت مدرسه،جذب 800 میلیون ریال کمک مردمی به مدارس از برنامه های عمده در حوزه خدماتی در یکسال گذشته بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار