فرمانده انتظامی آمل
فرمانده انتظامی آمل از کشف و ضبط بیش از 220 هزار قلم مواد محترقه در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در عملیات کشف مواد محترقه و آتش‌زا یک خودروی وانت حامل این مواد که از شیراز وارد آمل شده بود، شناسایی و کشف شد
کد خبر: ۱۹۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸ 14 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، ولی‌الله گنجیان‌مقدم با اشاره به اینکه باید در برقراری امنیت و آرامش سطح شهر همه دست به دست هم دهیم، اظهار کرد: در زمینه اعلام وقوع جرم نیز مردم این شهرستان مشاوران خوبی برای فرماندهی انتظامی شهرستان بودند و توانستیم با جرایم با قاطعیت برخورد کنیم.

فرمانده انتظامی آمل با تاکید بر اینکه در زمینه وقوع سرقت در سال جاری نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش را شاهد بودیم، افزود: در بخش کشف جرایم نیز با افزایش 20 درصدی روبه‌رو بودیم در حالی که در آمل و شهرهای همجوار هم 25 درصد افزایش دستگیری سارقان انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در بخش کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته افزایش 109 درصدی داشتیم، اضافه کرد: در زمینه دستگیری افراد مرتبط با جرایم مواد مخدر نیز 89 درصد رشد داشتیم.

گنجیان‌مقدم با اعلام اینکه طرح دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در این شهرستان از طرح‌های موفق و اثرگذار بود، بیان کرد: این طرح باعث افزایش آمار دستگیری در توزیع مواد مخدر شده است.

وی با تاکید بر کاهش 41 درصدی جرایم خشن در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیان کرد: در این بخش 15 درصد افزایش دستگیری‌ها موجب دلگرمی مردم شده است.

گنجیان‌مقدم با اشاره به اینکه طرح دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در این شهرستان همچنان ادامه دارد و با جدیت و قاطعیت با عوامل فروش برخورد می‌شود، گفت: همچنین خرده‌فروشان مواد مخدر بدانند برای جولان هیچ مکان امنی در این شهرستان ندارند.

فرمانده انتظامی آمل با تاکید بر اینکه در زمینه ارتکاب قتل 100 درصد کاهش را شاهد هستیم، بیان کرد: کاهش 60 درصدی در بخش چاقوکشی نیز در این شهرستان شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، اشاره به پایان سال و برگزاری چهارشنبه‌سوری، ادامه داد: تاکنون بیش از 220 هزار قلم مواد محترقه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

این مسئول تصریح کرد: در گام نخست از عملیات کشف مواد محترقه و آتش‌زا یک خودروی وانت حامل این مواد که از شیراز وارد آمل شده تا به امر توزیع بپردازد در اقدام غافلگیرانه‌ای دستگیر شد.

گنجیان‌مقدم گفت: تاکنون در زمینه کشف مواد محترقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 107 درصدی داشتیم و در این زمینه 31 نفر دستگیر شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار