در آستانه نوروز
رئیس اتحادیه شیرینی‌فروشان و شیرینی‌سازان مشهد گفت: در آستانه نوروز با وجود افزایش قیمت شیرینی در بعضی از استان‌های کشور، قیمت شیرینی در مشهد افزایش نمی‌یابد.
کد خبر: ۱۹۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 14 March 2016
قیمت شیرینی در مشهد افزایش نمی‌یابد



به گزارش  تابناک رضوی، محمد فرزانی با بیان اینکه قیمت شیرینی در مشهد نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر نکرده است، اظهار کرد: قیمت شیرینی تا پایان تعطیلات نوروزی هیچگونه افزایشی نداشته و بر اساس نرخ مصوب اتحادیه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به نظارت مستمر بر فعالیت‌های مراکز عرضه شیرینی در مشهد گفت: در حال حاضر 15 واحد گشت متشکل از نمایندگان اتحادیه شیرینی‌سازان، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و اداره بهداشت، فعالیت تولیدکنندگان شیرینی و فروشندگان آن را رصد کرده و به تمام تخلفات رسیدگی می‌کنند.

رئیس اتحادیه شیرینی‌فروشان و شیرینی‌سازان مشهد با بیان اینکه در بعضی از شیرینی‌فروشی‌ها تخلفاتی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بیشتر تخلفات، توسط واحدهای زیرزمینی و واحدهایی که به صورت غیرمجاز و بدون پروانه کسب فعالیت می‌کنند، انجام شده است.

فرزانی تأکید کرد: برای ایام نوروز شیرینی به مقدار کافی تولید شده، به طوری که علاوه بر مردم مشهد پاسخگوی نیاز زائران رضوی نیز خواهیم بود.

منبع:فارس
برچسب ها: گرانی ، شیرینی ، عید نوروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار