رئیس انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان گفت: از 24 اسفند ماه، توزیع عیدی و سبدهای غذایی خانواده‌های زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان زنجان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۹۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 12 March 2016
هادی نصرتی در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان در حمایت از خانواده‌های زندانی خدمات متعددی در طول سال ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا خدمات مربوط در زمینه ارائه کمک هزینه تحصیلی، ارائه سبدهای غذایی و ... ارائه می‌شود، تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان در کل کشور جزو انجمن‌های برتر است.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان با بیان اینکه ارائه خدمات مربوط از سوی انجمن حمایت از زندانیان از طریق فعالیت‌های اقتصادی صورت می‌گیرد، افزود: سبدهای غذایی انجمن حمایت از زندانیان هر 45 روز یکبار ارائه می‌شود.

نصرتی با بیان اینکه آخرین سبد غذایی انجمن حمایت از زندانیان از 24 اسفند ماه آغاز خواهد شد، بیان کرد: این سبد غذایی شامل 14 قلم کالای اساسی است که هر سال به مناسبت عید نوروز توزیع می‌شود.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان با اشاره به اینکه علاوه بر توزیع سبد غذایی عیدی 60 هزار تومانی نیز به خانواده‌های زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان اعطا می‌شود، تصریح کرد: 60 هزار تومان اعلام شده به هر نفر از افرادی که زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند، ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه به ازای هر خانوار چهار نفره 240 هزار تومان عیدی داده می‌شود، اضافه کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای پرداخت عیدی 500 خانوار زیرپوشش انجمن 800 میلیون تومان است.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه خدمات از سوی انجمن حمایت از زندانیان موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که خانواده‌های زندانی حمایت نشوند، میزان آسیب و بزه در بین آنها افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با دعوت از خیرین برای کمک بیشتر به خانواده‌های زندانی اضافه کرد: زندانیان در انجام خطا و گناه نقشی نداشتند، بنابراین حمایت از آنها کمک شایانی به کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار